Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us
Przyciągaj, zatrzymuj, angażuj

Priorytety w trójkącie: atrakcyjność-utrzymanie-zaangażowanie mogą z czasem ulec zmianie, ale wysoce zaangażowana kadra pozostanie czynnikiem różnicującym rynek. Gwałtowna i intensywna zmiana na rynku pracy, wywołana pandemią spowodowała przesunięcie układu sił. HR ze współpracą kierownictwa musi ponownie świadomie zareagować, aby zapewnić przewagę konkurencyjną siły roboczej.

Nasze usługi w obszarze Employee Experience obejmują ocenę sytuacji z różnych aspektów. Tworzenie i weryfikacja podróży pracowników pomoże lepiej dostosować się do dzisiejszych znaczących zmian. Szczególny nacisk kładziemy na umożliwienie kierownictwu wdrożenia tego, co zostało stworzone.

Insight 1

Wartość pracowników w centrum uwagi

Nasze usługi w obszarze Employee Experience tworzą silną markę pracodawcy oraz angażujące środowisko i kulturę w całym cyklu życia kandydatów i pracowników. Nasz świadomy proces zaczyna się od zrozumienia potrzeb pracowników i kandydatów.

Projektujemy persony pracownicze, które można wykorzystać podczas projektowania propozycji wartości pracowniczej (EVP – Employee Value Proposition). EVP to atrakcyjna i zróżnicowana obietnica dla obecnych i przyszłych pracowników. Ta faza kończy się prezentacją i zatwierdzeniem szczegółowych opisów persona pracowników i powiązanych EVP.

Insight 2

Mapa podróży pracownika

Czy znasz oczekiwania, cele i frustracje kandydatów i pracowników? Najlepszym sposobem oceny tego jest mapa podróży pracowników. Jest to całościowy obraz doświadczeń, przez które przechodzi pracownik – od świadomości niezadowolenia z poprzedniej pracy do wejścia do nowej firmy.

Ciągłe doskonalenie faz i punktów styku podróży pracowników to najlepszy sposób na stworzenie atrakcyjnego i angażującego środowiska pracy. Proces można zakończyć współtworzeniem marki pracodawcy, czyli podstawowym pozycjonowaniem firmy. W przypadku organizacji międzynarodowych globalne pozycjonowanie może rozszerzyć projekt, pełniąc rolę marki parasolowej.

Insight 3

Miej oko na implementację

Nasz sprawdzony proces jest w pełni dostosowany do konkretnej firmy i koncentruje się na wewnętrznych i zewnętrznych działaniach, co prowadzi nie tylko do działań rekrutacyjnych, ale także do zatrzymania i zaangażowania pracowników. Nasze zaangażowanie oszczędza koszty kadrowe firmy, a także zwiększa efektywność marketingu rekrutacyjnego. Naszą rolą jest zaplanowanie i usprawnienie całego procesu przy aktywnym zaangażowaniu HR, marketingu i komunikacji.

Ostatnim dokumentem projektu jest praktyczna Księga Marki Pracodawcy. Wspieramy również realizację idealnej podróży pracowników, aby transformacja była trwała. Szkolenie menedżerów w zakresie tworzenia angażującego środowiska umożliwia im korzystanie z zestawu narzędzi o największym wpływie.

Our solutions for this topic

Related articles

Looking for help with Employee Experience?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.