Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby
    Przyciągaj, zatrzymuj, angażuj

    Priorytety w trójkącie: atrakcyjność-utrzymanie-zaangażowanie mogą z czasem ulec zmianie, ale wysoce zaangażowana kadra pozostanie czynnikiem różnicującym rynek. Gwałtowna i intensywna zmiana na rynku pracy, wywołana pandemią spowodowała przesunięcie układu sił. HR ze współpracą kierownictwa musi ponownie świadomie zareagować, aby zapewnić przewagę konkurencyjną siły roboczej.

    Nasze usługi w obszarze Employee Experience obejmują ocenę sytuacji z różnych aspektów. Tworzenie i weryfikacja podróży pracowników pomoże lepiej dostosować się do dzisiejszych znaczących zmian. Szczególny nacisk kładziemy na umożliwienie kierownictwu wdrożenia tego, co zostało stworzone.

    Insight 1

    Wartość pracowników w centrum uwagi

    Nasze usługi w obszarze Employee Experience tworzą silną markę pracodawcy oraz angażujące środowisko i kulturę w całym cyklu życia kandydatów i pracowników. Nasz świadomy proces zaczyna się od zrozumienia potrzeb pracowników i kandydatów.

    Projektujemy persony pracownicze, które można wykorzystać podczas projektowania propozycji wartości pracowniczej (EVP – Employee Value Proposition). EVP to atrakcyjna i zróżnicowana obietnica dla obecnych i przyszłych pracowników. Ta faza kończy się prezentacją i zatwierdzeniem szczegółowych opisów persona pracowników i powiązanych EVP.

    Insight 2

    Mapa podróży pracownika

    Czy znasz oczekiwania, cele i frustracje kandydatów i pracowników? Najlepszym sposobem oceny tego jest mapa podróży pracowników. Jest to całościowy obraz doświadczeń, przez które przechodzi pracownik – od świadomości niezadowolenia z poprzedniej pracy do wejścia do nowej firmy.

    Ciągłe doskonalenie faz i punktów styku podróży pracowników to najlepszy sposób na stworzenie atrakcyjnego i angażującego środowiska pracy. Proces można zakończyć współtworzeniem marki pracodawcy, czyli podstawowym pozycjonowaniem firmy. W przypadku organizacji międzynarodowych globalne pozycjonowanie może rozszerzyć projekt, pełniąc rolę marki parasolowej.

    Insight 3

    Miej oko na implementację

    Nasz sprawdzony proces jest w pełni dostosowany do konkretnej firmy i koncentruje się na wewnętrznych i zewnętrznych działaniach, co prowadzi nie tylko do działań rekrutacyjnych, ale także do zatrzymania i zaangażowania pracowników. Nasze zaangażowanie oszczędza koszty kadrowe firmy, a także zwiększa efektywność marketingu rekrutacyjnego. Naszą rolą jest zaplanowanie i usprawnienie całego procesu przy aktywnym zaangażowaniu HR, marketingu i komunikacji.

    Ostatnim dokumentem projektu jest praktyczna Księga Marki Pracodawcy. Wspieramy również realizację idealnej podróży pracowników, aby transformacja była trwała. Szkolenie menedżerów w zakresie tworzenia angażującego środowiska umożliwia im korzystanie z zestawu narzędzi o największym wpływie.

    Nasze rozwiązania

    Powiązane artykuły

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.