Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Rozwój regionalnego strumienia talentów Sony
    Wymierne rezultaty Akademii Przywództwa

    Problem biznesowy

    Kierownikami liniowymi pierwszego i drugiego szczebla w regionie Europy południowej i środkowej firmy Sony były w przeważającej mierze osoby młode, otwarte, aktywne i mające wystarczające doświadczenie zawodowe. Część z nich miała ograniczone doświadczenie praktyczne w zarządzaniu ludźmi, cechowało ich też bardzo różnorodne przygotowanie teoretyczne. W ostatnich czasach oczekiwania firmy wobec kierownictwa średniego szczebla uległy istotnym zmianom, przy czym ludzie ci, nie mieli okazji uczestniczyć w żadnym metodycznym i kompleksowym programie rozwoju umiejętności przywódczych. Większości kierowników średniego szczebla nie łączą ze sobą codzienne relacje robocze. Pracują oni również w różnych krajach (takich jak Polska, Słowacja, Czechy, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Rumunia, Bułgaria, czy Grecja).

    Firma Sony postanowiła poprawić i rozwinąć podstawowe umiejętności i kompetencje przywódcze swoich młodych i pełnych zapału kierowników liniowych oraz kierowników średniego szczebla, zwiększając jednocześnie intensywność ich wewnątrzorganizacyjnej współpracy w regionie Europy południowej i środkowej. W związku z tym rozpoczęła poszukiwania partnera, który byłby zdolny przeprowadzić złożony, międzynarodowy program rozwojowy cechujący się najwyższym poziomem jakości zarządzając przy tym w fachowy sposób swoimi problemami operacyjnymi.

    „Kiedy trzy lata temu szukaliśmy partnera, który pomógłby zwiększyć potencjał przywódczy naszej firmy, uważaliśmy za istotne, by organizacja taka była w stanie:

    • zrealizować program o wysokim poziomie jakości na wszystkich naszych głównych rynkach;
    • współpracować z nami w elastyczny i zorientowany biznesowo sposób, dzięki czemu moglibyśmy doprowadzić do faktycznego rozwoju kompetencji, a nie jedynie do przeprowadzenia programu szkoleniowego;
    • zadbać, by zawartość programu oraz sposób jego realizacji zapewniały zindywidualizowane rozwiązanie zgodne z kulturą i procesami naszej firmy.”

    Imre Vadász
    Regionalny Dyrektor Personalny,
    Sony Ltd, Europa południowa i środkowa

    „Praca z firmą Develor jest dla nas źródłem prawdziwej przyjemności, ponieważ spełnia ona całkowicie powyższe kryteria. Równie istotne – a kto wie, czy nie ważniejsze – jest to, jest ona partnerem biznesowym działającym w etyczny sposób i nastawionym na długofalową relację z klientem opartą na wzajemnym zaufaniu.”

    Rezultat

    Nie ulega wątpliwości, że rezultaty są wzorcowe i ponadprzeciętne.
    Zespół osiągnął poprawę we wszystkich objętych pomiarem kompetencjach.

    Program zakończono osiągając najwyższy poziom zadowolenia wśród talentów, kierowników i specjalistów ds. personalnych ze strony firmy Sony. Po pierwszej, udanej edycji programu, w 2012 roku rozpoczęto nową edycję akademii. „Projekt był niezwykle wymagający, ponieważ uczestnicy reprezentowali różne kultury, style uczenia się i mieli odmienne cele rozwojowe. Raporty opierające się na modelu Insights Discovery w znacznym stopniu pomogły nam zrozumieć preferencje poszczególnych osób. Zespół trenerów zdołał zrealizować program odpowiadający na najbardziej wyśrubowane oczekiwania, zwracając przy tym uwagę na indywidualne potrzeby.” – stwierdził kierownik projektu ze strony firmy Develor, Adrienn Szerémi.

    Rezultaty programu zmierzono na końcowym etapie akademii w ramach odrębnego wydarzenia, którego podstawowym celem była ocena skuteczności. Pozwoliło to na kwantyfikację wyników programu rozwojowego. Wydarzenie obejmowało:

    • Test sprawdzający wiedzę
    • Prezentacje uczestników
    • Ponowną ocenę wyników kompleksowej oceny

    [blockquote3]„Współpracujemy z firmą Develor w ramach Akademii Przywództwa od 2009 roku. Z chwilą, kiedy uznaliśmy pierwszą edycję programu za sukces i dobrą inwestycję w naszą firmę, rozpoczęliśmy w 2012 roku pracę z drugą grupą przywódców.”[/blockquote3]

    fakty & liczby

    • Uczestnicy z ośmiu spółek
    • Osiem modułów w półtorarocznym okresie
    • Sześciu trenerów z czterech krajów
    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami: info.poland@develor.com

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły