Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    NANOSHADOW – REKRUTACJA NA PRAKTYKI NOWEJ GENERACJI

    PIERWSZY FABULARNY CASE REKRUTACYJNY

    WYZWANIE

    ✔ Intensywna rekrutacja dużej liczby studentów i absolwentów na praktyki jesienno-zimowe do Audytu PwC na terenie całej Polski
    w krótkim czasie.

    ✔ Pokazanie, z czym się wiąże praca Audytora w atrakcyjny sposób, przykuwający uwagę młodych ludzi z pokolenia Millenials, przy jednoczesnym zachowaniu poufności projektów realizowanych dla klientów.

    ✔ Przygotowanie wyróżniającej się na rynku kampanii rekrutacyjnej skierowanej do młodej grupy docelowej.

    CELE PROJEKTU

    ✔ Employer branding – pokazujący, że PwC jest OK i audyt jest OK

    ✔ Wprowadzenie innowacyjnej, wyróżniającej na rynku formy rekrutacji – gry

    ✔ Efektywna metodologia oceny kompetencji potencjalnych pracowników audytu – stażystów

    KONCEPCJA

    W tej części zarekomendowaliśmy klientowi stworzenie gry rekrutacyjnej zawierającej intrygującą fabułę zbudowaną wokół firmy NanoShadow – fikcyjnego klienta PwC, która zostanie wykorzystana na każdym etapie wydarzenia dla budowania ponadprzeciętnego doświadczenia kandydata.

     

    KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

    ✔ Poznanie PwC od środka

    ✔ Poznanie nowych ludzi (innych kandydatów i pracowników PwC)

    ✔ Wzbogacenie wiedzy o specyfice pracy audytorów

    ✔ Przeżycie pasjonującej przygody

    PROMOCJA WYDARZENIA

    W fazie promocji projektu powstała fikcyjna firma Nanoshadows wraz ze stroną internetową, profilem FB jej kontrowersyjnego prezesa i szeregiem działań na portalach, w radio studenckim i i innych mediach m.in. krótkie zadania/testy.

    PRZYGOTOWANIE METODOLOGII I ASESORÓW

    We współpracy zespołem audytu klienta opracowaliśmy zestaw 4 zadań rekrutacyjnych oddających specyfikę pracy audytora m.in. rozmowa z klientami, czy analiza błedów w fakturach.
    Ponadto pod istniejący model kompetencyjny opracowaliśmy karty zachowań i oceny kandydatów.
    Dla zwiększenia doświadczenia kandydatów przygotowaliśmy także zestaw mniejszych zadań fabularnych nawiązujących do zagadki Nanoshadows i zbliżonych do wyzwań spotykanych w popularnych w ostatnich latach escape room (pokojach zagadek).

    GRA/EVENT REKRUTACYJNY

    W event rekrutacyjny zostało zaangażowanych ponad 30 pracowników klienta, uczestnicy w dwóch turach – porannej i popołudniowej mieli okazję wziąć udział w grze – fikcyjnym audycie Nanoshadows i rozwiązaniu zagadki malwersacji w tej firmie

     

     

    W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat tego przykładu napisz do nas na adres: info.poland@develor.com

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.