



8 - 12 osób
1 - 2 dni
Nic nie zmieniło się w ostatniej dekadzie w sprzedaży bardziej niż prospekting. Jest znacznie trudniej niż kiedyś przebić się do klientów i umówić z nimi spotkania. Jednak działania związane z pozyskiwaniem nowych klientów stają się koniecznością zarówno dla każdego handlowca jak i organizacji. Często widzimy przestraszonych handlowców, którzy są zestresowani z powodu liczby odpowiedzi „Nie, dziękuję”, jakie otrzymują na swoje telefony lub e-maile, gdy próbują nawiązać kontakt z nowymi potencjalnymi klientami.
Badania pokazują, że 94% handlowców poddaje się po czwartym
kontakcie z klientem, a statystyka dowodzi, że aby doszło do
sprzedaży potrzeba między 5-12 kontaktów!


Celem tego szkolenia jest zbudowanie w handlowcach pozytywnego
nastawienia do prospektingu, pomoc w przełamaniu barier psychologicznych, dostarczenie skutecznych narzędzi i ich przećwiczenie.
W ramach tego szkolenia uczestnicy analizują logiczne przyczyny
otrzymywania negatywnych odpowiedzi na swoje wysiłki w
pozyskiwaniu klientów, poprzez zrozumienie cyklu zakupowego klienta
i przygotowanie skutecznych zachowań, aby móc dążyć do korzystnego
zakończenia.
Uczestnicy odkrywają również, jak poszerzać swój „lejek” sprzedażowy
zarówno o nowych klientów jak i poszerzenie liczby kontaktów u
swoich kluczowych klientów.
Szkolenie jest niezwykle praktyczne, uczestnicy pracują na własnych
casach i już podczas szkolenia wykonają część pracy i pierwszą
implementację m.in. napiszą zaczepne maile do swoich klientów,
zaproszą ich do swojej sieci na LinkedIn oraz wykonają telefony.


Na koniec tego programu uczestnicy nauczą się jak:
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

