Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy zajmujący się sprzedażą B2B

    Liczba uczestników

    8 - 12 osób

    Czas trwania

    1 - 2 dni

    Nic nie zmieniło się w ostatniej dekadzie w sprzedaży bardziej niż prospekting. Jest znacznie trudniej niż kiedyś przebić się do klientów i umówić z nimi spotkania. Jednak działania związane z pozyskiwaniem nowych klientów stają się koniecznością zarówno dla każdego handlowca jak i organizacji. Często widzimy przestraszonych handlowców, którzy są zestresowani z powodu liczby odpowiedzi „Nie, dziękuję”, jakie otrzymują na swoje telefony lub e-maile, gdy próbują nawiązać kontakt z nowymi potencjalnymi klientami.

    Badania pokazują, że 94% handlowców poddaje się po czwartym
    kontakcie z klientem, a statystyka dowodzi, że aby doszło do
    sprzedaży potrzeba między 5-12 kontaktów!

     

    Celem tego szkolenia jest zbudowanie w handlowcach pozytywnego

    nastawienia do prospektingu, pomoc w przełamaniu barier psychologicznych, dostarczenie skutecznych narzędzi i ich przećwiczenie.

    W ramach tego szkolenia uczestnicy analizują logiczne przyczyny
    otrzymywania negatywnych odpowiedzi na swoje wysiłki w
    pozyskiwaniu klientów, poprzez zrozumienie cyklu zakupowego klienta
    i przygotowanie skutecznych zachowań, aby móc dążyć do korzystnego
    zakończenia.

    Uczestnicy odkrywają również, jak poszerzać swój „lejek” sprzedażowy
    zarówno o nowych klientów jak i poszerzenie liczby kontaktów u
    swoich kluczowych klientów.

    Szkolenie jest niezwykle praktyczne, uczestnicy pracują na własnych
    casach i już podczas szkolenia wykonają część pracy i pierwszą
    implementację m.in. napiszą zaczepne maile do swoich klientów,
    zaproszą ich do swojej sieci na LinkedIn oraz wykonają telefony.

     

     

     

    Na koniec tego programu uczestnicy nauczą się jak:

    • przełamywać bariery mentalne w nawiązywaniu relacji z nowymi klientami
    • wykorzystać rozmaite sposoby dotarcia do nowych klientów i ocieplania
      kontaktów (w tym media społecznościowe)
    • skutecznie umawiać się na spotkanie z właściwymi osobami
    • lepiej zrozumieć strukturę procesów decyzyjnych w organizacjach
    • dostosowywać się do etapu cyklu zakupu klienta i wywierać wpływ
    • planować działania strategiczne dla ważnych klientów z wykorzystaniem
      macierzy strategicznego zarządzania klientami

    Kontakt Nowoczesny prospekting ?

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania