- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 - 12
2 dni
Jednak w większości przypadków, techniki oceny są niepotrzebnym obciążeniem dla pracodawców. Słysząc 'ocena wyników pracownika’ wielu z nich czuje się niekomfortowo a wielu menagerów uważa ten proces za zło koniecznie, nie traktując go jako integralną część swojej pracy. Takie podejście może tylko pogorszyć dyskusję oceniającą wyniki.
Kurs ma na celu zmianę negatywnego nastawienia do procesu oceny wyników pracowników poprzez zbadanie wpływu wzrostu wydajności.
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z kryteriami funkcjonującego systemu oceny wyników. Nabywają właściwe zachowania kierownicze na niektórych etapach oceny. Nauczą się jak ustalać właściwe i dostosowane cele i KPI dla swoich podwładnych, będą także umieli obserwować wyniki i przekazywać feedback na temat ich rozwoju.
Cele szkolenia
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.