Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Liderzy

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Jednak w większości przypadków, techniki oceny są niepotrzebnym obciążeniem dla pracodawców. Słysząc 'ocena wyników pracownika’ wielu z nich czuje się niekomfortowo a wielu menagerów uważa ten proces za zło koniecznie, nie traktując go jako integralną część swojej pracy. Takie podejście może tylko pogorszyć dyskusję oceniającą wyniki.

    Kurs ma na celu zmianę negatywnego nastawienia do procesu oceny wyników pracowników poprzez zbadanie wpływu wzrostu wydajności.

    Performance appraisal

    Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z kryteriami funkcjonującego systemu oceny wyników. Nabywają właściwe zachowania kierownicze na niektórych etapach oceny. Nauczą się jak ustalać właściwe i dostosowane cele i KPI dla swoich podwładnych, będą także umieli obserwować wyniki i przekazywać feedback na temat ich rozwoju.

    Cele szkolenia

    • wyznaczanie odpowiednich, inspirujących celów
    • określanie kluczowych wskaźników wydajności, kompetencji i indywidualnych celów rozwojowych
    • udzielanie feedbacku
    • eliminacja błędów w obserwacji i ocenie
    • prowadzenie świadomych dyskusji na temat wyznaczania celów
    • poprawa wydajności i rozwój ludzi

    Tematy

    • Korzyści i cele oceny wyników
    • Pułapki i błędy
    • Cykl oceny wyników
    • Metodologia ustalania celów
    • Obserwacja wydajności
    • Zasady przekazywania informacji zwrotnych
    • Prowadzenie dyskusji dot. oceny wyników

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania