Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Managerowie najwyższego i średniego szczebla
    • Talenty i liderzy tuż po awansie

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Wirtualne szkolenie
    • Szkolenie na sali

    Najważniejszym zadaniem lidera jest inspirowanie i motywowanie swoich pracowników oraz zapewnienie o ich znaczeniu w tzw 'misji przywódczej’. Zarząd potrzebuje takiej wiedzy, jakiej nie można nabyć w szkole. Wynik końcowy nie zależy jedynie od nas: każda osoba potrzebuje innego traktowania i wprowadza inną atmosferę do zespołu. Nasza praca jako lidera może powieść się tylko wtedy gdy inni chcą tego samego i chcą osiągnąć sukces.

    Program ten skupia się na podstawowej wiedzy i kompetencjach potrzebnych do zarządzania ludźmi. Obok wyjątkowego podejścia do przywództwa sytuacyjnego, opartego na modelu cyklu życia pracownika według Develor, uczestnicy poznają klasyczne oraz najnowsze metody motywowania wsparte przykładami i ćwiczeniami, nawiązującymi do specyfiki firmy.

    Essence of leadershipProgram zaczyna się od uświadomienia managerom bezpośredniego wpływu ich indywidualnych wyników na wyniki. Pokazuje także jak powinni wpłynąć na te elementy. Sytuacyjny model przywództwa, który jest głównym elementem szkolenia, opiera się na modelu cyklu życia pracownika opracowanego przez DEVELOR. Ujawnia on, który element modelu przywództwa sytuacyjnego jest najskuteczniejszy w trakcie określonych etapach cyklu życia, bazując na dostosowanych do ćwiczeniach i case study.

    Cele szkolenia

    • zrozumienie swojej roli i wpływu indywidualnych wyników jako managerów
    • rozpoznawanie stylów przywództwa, które odpowiadają poziomowi motywacji i kompetencji w zespole
    • świadomy wybór i stosowanie odpowiednich style przywództwa, biorąc pod uwagę członków zespołu
    • rozwój kompetencji członków zespołu
    • rozpoznawanie problemy z motywacją, motywować członków zespołu
    • rozwojowy feedback i coaching

    Tematy

    • interpretacja roli kierowniczej w różnych aspektach przywództwa
    • elementy indywidualnego działania i wpływ managera na te elementy
    • wyjaśnienie i wymiary sytuacyjnego modelu przywództwa
    • zasady i stosowanie różnych stylów przywództwa
    • model cyklu życia opracowany przez DEVELOR, zadania kierownicze na każdym etapie
    • tradycyjne i najnowsze metody motywacyjne oraz ich praktyczne zastosowanie
    • feedback od managerów: zasady i proces udzielania rozwojowego feedbacku

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania