- Wirtualne szkolenie
- Szkolenie na sali
8 - 12
2 dni
Najważniejszym zadaniem lidera jest inspirowanie i motywowanie swoich pracowników oraz zapewnienie o ich znaczeniu w tzw 'misji przywódczej’. Zarząd potrzebuje takiej wiedzy, jakiej nie można nabyć w szkole. Wynik końcowy nie zależy jedynie od nas: każda osoba potrzebuje innego traktowania i wprowadza inną atmosferę do zespołu. Nasza praca jako lidera może powieść się tylko wtedy gdy inni chcą tego samego i chcą osiągnąć sukces.
Program ten skupia się na podstawowej wiedzy i kompetencjach potrzebnych do zarządzania ludźmi. Obok wyjątkowego podejścia do przywództwa sytuacyjnego, opartego na modelu cyklu życia pracownika według Develor, uczestnicy poznają klasyczne oraz najnowsze metody motywowania wsparte przykładami i ćwiczeniami, nawiązującymi do specyfiki firmy.
Cele szkolenia
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.