Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Managerowe najwyższego i średniego szczebla

    Liczba uczestników

    5 - 12

    Czas trwania

    3 x 90 min

    Nie ma dziś bardziej odpowiedniej umiejętności niż kierowanie, motywowanie i nadzorowanie pracowników biura domowego. Nie ma większego wyzwania niż stworzenie angażującego środowiska teraz, kiedy nienormalność jest nową normalnością, kiedy stare procedury są prawie nic warte.

    Nasz wirtualny program pomaga menedżerom radzić sobie z obecną nieoczekiwaną sytuacją, gdy ludzie pracują zdalnie, cała sytuacja w pracy jest niepewna i szybko się zmienia. Obejmuje procedury przywództwa i strategie motywowania ludzi przy jednoczesnym korzystaniu z technologii jako korzyści.

    Podczas pierwszej sesji zapewniamy menedżerom praktyczną pomoc dotyczącą tego, w jaki sposób mogą najlepiej wpływać na indywidualne wyniki i jak motywować fizycznie nieobecnych kolegów, wzmacniając ich zaangażowanie. W przypadku zespołów z biura domowego to również kwestia zaufania i realizacji najbardziej efektywne standardy operacyjne Uczestnicy uczą się również, jak wyznaczać i przeglądać cele dla zdalnych zespołów.

    Leading home office workers

    W tym nowym środowisku ważne jest również, aby pracownicy biura domowego odczuwali wsparcie i motywację ze strony kierownictwa oraz aby ich rozwój nie był zaniedbywany. To z kolei wymaga dobrze funkcjonującego systemu operacyjnego przywództwa z różnymi spotkaniami online, spotkaniami jeden na jeden i pracą zespołową. Na tym skupiamy się w naszej drugiej sesji.

    I wreszcie, co nie mniej ważne, menedżerowie muszą być pewni różnych narzędzi do współpracy online, a także wirtualnej etykiety, która również ma swoje własne typowe standardy.

    Wspieramy program co dwa tygodnie w ramach socjomappingu zespołowego (mapowania stanu emocjonalnego Twoich ludzi), a także zadań domowych pomiędzy sesjami szkoleniowymi.

    Cele szkolenia

    • wdrożenie narzędzi motywacji, przeglądu i informacji zwrotnej w trybie zdalnym
    • dostosowanie modelu działania przywództwa do zmienionej sytuacji
    • nabranie pewności w komunikacji i procedurach online

    Tematy

    • Wyzwania związane z przywództwem w środowisku biurowym
    • Aspekty wydajnych zespołów zdalnych
    • Motywowanie i angażowanie pracowników zdalnych do osiągania wyników
    • Model operacyjny przywództwa dostosowany do zdalnych zespołów
    • Rutyny przywódcze wspierające efektywność – rodzaje spotkań i zastosowania dla pracowników biur domowych
    • Metody rozwijania kolegów – mini-szkolenia i coaching
    • Poprawa zdalnej komunikacji i współpracy

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania