Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Wszyscy pracownicy

    Liczba uczestników

    8 - 100

    Czas trwania

    2 godziny

    Współpraca
    • Warsztaty

    Uczestnicy otrzymują zaproszenie na event z rozmachem – pierwsze przedstawienie cyrkowe Circus of the Moon po śmierci legendarnego dyrektora, wizjonera i lidera, który prowadził firmę przez kilka dekad.
    Jego dziedziczka, młoda 30-letnia Alex, pragnie odmienić formułę wystawianych show – tchnąć ducha technologii i nowoczesności w skostniałą przez lata strukturę. Zmiany, nie łatwo jednak wprowadzić. Zastane zwyczaje, struktura i opór w zespole to wyzwanie dla nowej liderki.

    Gdy uczestnicy dołączają do spotkania, celem wspomnianego pokazu, są świadkami katastrofy. Linoskoczek porażony strachem nie wykonuje akrobacji, zwierzęta zostają wypuszczone z klatek przez nieznajomego sprawcę, a iluzjonista po wejściu do „magicznej szafy” znika i nie sposób go znaleźć. Cyrk pogrąża się w kryzysie…

    W tym miejscu zapraszamy widzów spektaklu – uczestników, do rozwiązania intrygi zaginięcia iluzjonisty oraz pomocy dziedziczce.

    Gracze odbywają rozmowy z każdym z artystów cyrkowych, krok po kroku odsłaniając kulisy historii, często pełnej niespodzianek. Poszczególne postaci stają się bodźcem do refleksji o pięciu podstawowych emocjach.

    Gniewny Siłacz, smutny Klaun, czy radosny kierownik muzyczny, przypominają, dlaczego zasoby emocjonalne są tak ważne i jak możemy z nich korzystać.

    CEL: Inteligentna integracja zespołu połączona z pogłębieniem wiedzy o wagę emocji w pracy oraz stworzeniem okazji do dyskusji o emocjach w zespole

    GRUPA DOCELOWA: najlepiej zespoły pracujące razem, z liderem lub bez

    ELEMENTY SZKOLENIOWE:

    ⭐ dlaczego emocje są ważne w pracy i jak wpływają na zespoły? – empatia w działaniu
    ⭐ samokontrola
    ⭐ zarządzanie trudnymi emocjami (walczyć czy uciekać)
    ⭐ błędy poznawcze

    CZAS SZKOLENIA: 2h

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania