• 13 maja - Action Learning
   

    Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Managerowie każdego szczebla

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    Przywództwo przyszłości
    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    W jaki sposób spotkania biznesowe mogą stać się bardziej wydajne i angażujące? W jaki sposób możemy pracować na KPI aby uzyskać odpowiednią wydajność? Co powinniśmy zrobić gdy znajdziemy się w miejscu pracy podwładnych? W jaki sposób tablica może wesprzeć codziennie i cotygodniowe działania? Jak możemy przeprowadzić szybki i wydajny mini trening skoro nie jesteśmy profesjonalnymi trenerami? Impact leadership

    Oprócz indywidualnych cech charakterystycznych i postaw istnieją rutyny, które można ćwiczyć i rozwijać a które przyczyniają się do skuteczności.

    Szkolenie nauczy uczestników praktycznych procedur i narzędzi wspierających role przywódcze w obszarze zarządzania, rozwoju i angażowania ludzi. Podczas szkolenie omawiamy wybrane koncepcje teoretyczne ale głównie koncentrujemy się na praktycznych umiejętnościach przywódczych.

    Moduły szkoleniowe są skonstruowane w taki sposób aby były dostosowane do środowiska pracy. Kurs obejmuje tematy takie jak:

    • spotkania są ważnym elementem każdej organizacji. Szkolenie naucza jak zwiększyć ich skuteczność
    • praktyki Go&See: to jedna z najpotężniejszych procedur, szczególnie dla kierownictwa średniego i najwyższego szczebla
    • wspiera podejmowanie decyzji, motywację, zaangażowanie
    • coaching: moduły łączą coaching sytuacyjny z feedbackiem w zakresie umiejętności osobistych i wydajności

    Cele szkolenia

    • prowadzenie spotkań ukierunkowanych na dany cel
    • wykonywanie rutyny Go & See
    • mini trening dla członków zespołu

    Tematy

    • Praktyczne podejście do przywództwa
    • wydajność, czynniki wpływające na KPI
    • Spotkania ukierunkowane na cel
    • Coaching
    • Praktyczne rozwiązywanie problemów

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania