Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Wszyscy pracownicy
    • Managerowie średniego szczebla

    Liczba uczestników

    8 -12

    Czas trwania

    2 dni

    Doświadczenia pracowników Przywództwo przyszłości
    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Zwiększenie zaangażowania pracowników stało się głównym tematem w wielu organizacjach. Jednak sposób jak to osiągnąć pozostaje wciąż nieodgadniony. Nie można zwiększyć zaangażowania mechanicznym podejście. Wymaga to od pracowników [firmy] dużej motywacji wewnętrznej i środowiska motywującego do wykorzystania ich pełnego potencjału. Bezpośredni liderzy mają największy wpływ na środowisko pracy, tworzą warunki sprzyjające zwiększeniu zaangażowania.

    Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości liderów na temat ich znaczenia, mocy i odpowiedzialności w tworzeniu takiego środowiska a także dostarczenie odpowiednich narzędzi przywódczych i praktycznych rad pracownikom.

    Engaging leader

    Opieramy się na 5 elementach modelu MAGIC, który pokazuje jak zwiększyć motywację i zaangażowanie przy pomocy 5 pojęć: Znaczenie (meaning), Autonomia (autonomy), Rozwój (growth), Wpływ (impact) i Połączenie (connection). Liderzy poznają również etapy podróży pracownika a także sposoby podejścia do ich potrzeb i obaw na różnych etapach.

    Cele szkolenia

    • odróżnianie satysfakcji od zaangażowania pracowników
    • identyfikacja podejścia przywódczego w celu podniesienia zaangażowania
    • stosowanie 5 elementów modelu MAGIC
    • zrozumienie i odpowiedź na potrzeby pokolenia Y
    • rozumienie potrzeb i obaw członków zespołu podczas różnych etapów podroży pracownika i wpływać na nich pozytywnie
    • identyfikacja i wzmocnienie czynników wpływających na zaangażowanie

    Tematy

    • znaki szczególne niedostatecznie zaangażowanych pracowników
    • matryca zadowolenia i zaangażowania pracowników oraz właściwe podejście przywódcze
    • różne poziomy zaangażowania i skuteczne działania na każdym z nich
    • model MAGIC: 5 elementów zaangażowania
    • prowadzenie ustrukturyzowanych rozmów z pracownikami na temat ich motywatorów i przeszkód
    • mapa podróży pracownika i skuteczne podejścia na każdym etapie
    • kluczowe czynniki motywujące generacji Y

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania