• 13 maja - Action Learning
Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

    Pokaż kontakty
    Magazine  

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby
      Kontakt

    Grupa docelowa

    • Pracownicy, których praca wymaga efektywnej komunikacji

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    W wielu przypadkach, odpowiedzią na te pytania jest asertywna komunikacja. Zdolność do obrony siebie i swoich interesów przy jednoczesnym uwzględnieniu interesów drugiej strony. Czy to oznacza, że zawsze musimy zachowywać się asertywnie?

    Wierzymy, że życie jest o wiele bardziej złożone i skomplikowane by używać asertywności we wszystkich sytuacjach. W naszym podejściu asertywna komunikacja to WYBÓR.

    Jej zastosowanie jest kontekstowe i nie jest odpowiednie we wszystkich sytuacjach które nas spotykają. Jednak podczas trudnych rozmów jest to najlepszy wybór. Na tym skupiamy się w odnowionym programie. Wspieramy zarówno komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

    Assertive communication - Critical conversations

    Program został zaprojektowany w modułowej strukturze aby umożliwić maksymalne dopasowanie do potrzeb organizacji i sytuacji w pracy.

    Zasadnicza część programu koncentruje się na podstawowych zasadach asertywność i zapewnia wgląd w konkretne wzorce myślenia (stany ego), które kryją się na naszym instynktownym zachowaniem i wpływają na nas. Uczy to podstawowych technik asertywnej komunikacji w codziennych sytuacjach: jak radzić sobie z agresywnym lub pasywnym zachowaniem.

    Druga część programu koncentruje się na radzeniu sobie z wybranymi trudnymi sytuacjami za pomocą poznanych praktycznych technik i sposobów.

    Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili

    • wykorzystywać umiejętności komunikacyjne, dzięki którym staną się dobrymi odbiorcami, słuchaczami i rozmówcami
    • wykorzystywać metody asertywności w pracy
    • formułować własne potrzeby i oczekiwania w jasny i asertywny sposób
    • nawiązywać partnerskie relacje podczas komunikacji
    • stosować asertywne techniki komunikacji

    Tematy

    I. Podstawy asertywności

    • Pojęcie i kontekst asertywności
    • Zrozumienie stanów
    • Dlaczego i kiedy być asertywność?
    • Jak być asertywnym – zasady i podstawowe techniki

    II. Wykaz trudnych rozmów

    • Udzielanie i odbieranie feedbacku
    • Asertywne mówienie 'nie’
    • Przekazywanie i otrzymywanie złych wiadomości
    • Asertywna obsługa reklamacji
    • Asertywne rozwiązywanie konfliktów

    III. Dodatkowe techniki asertywności

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania