- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 - 12
2 dni
W wielu przypadkach, odpowiedzią na te pytania jest asertywna komunikacja. Zdolność do obrony siebie i swoich interesów przy jednoczesnym uwzględnieniu interesów drugiej strony. Czy to oznacza, że zawsze musimy zachowywać się asertywnie?
Wierzymy, że życie jest o wiele bardziej złożone i skomplikowane by używać asertywności we wszystkich sytuacjach. W naszym podejściu asertywna komunikacja to WYBÓR.
Jej zastosowanie jest kontekstowe i nie jest odpowiednie we wszystkich sytuacjach które nas spotykają. Jednak podczas trudnych rozmów jest to najlepszy wybór. Na tym skupiamy się w odnowionym programie. Wspieramy zarówno komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Program został zaprojektowany w modułowej strukturze aby umożliwić maksymalne dopasowanie do potrzeb organizacji i sytuacji w pracy.
Zasadnicza część programu koncentruje się na podstawowych zasadach asertywność i zapewnia wgląd w konkretne wzorce myślenia (stany ego), które kryją się na naszym instynktownym zachowaniem i wpływają na nas. Uczy to podstawowych technik asertywnej komunikacji w codziennych sytuacjach: jak radzić sobie z agresywnym lub pasywnym zachowaniem.
Druga część programu koncentruje się na radzeniu sobie z wybranymi trudnymi sytuacjami za pomocą poznanych praktycznych technik i sposobów.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili
Tematy
I. Podstawy asertywności
II. Wykaz trudnych rozmów
III. Dodatkowe techniki asertywności
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.