Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Wszyscy pracownicy

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Wirtualne szkolenie
    • Szkolenie na sali

    Konflikty, o ile nie zostaną właściwie zarządzone, mogą mieć niebezpieczne konsekwencje, które zrujnują relacje personelu, ich kreatywność i produktywność a nawet być przyczyną strat finansowych. Nie da się ich całkowicie uniknąć, ale tylko od nas zależy czy pozwolimy im negatywnie wpłynąć na relacje czy wykorzystamy je jako motywator do zmiany.

    Kluczem do tego jest głębsze zrozumienie natury konfliktów i umiejętność korzystania z rozmaitych strategii i technik rozwiązywania konfliktów. To właśnie oferuje nasze szkolenie, tym samym pozwalając uczestnikom pozostać spokojniejszym i bardziej skoncentrowanym na rozwiązaniach, nawet w sytuacjach konfliktowych.

    Managing conflicts

    Dzięki programowi, uczestnicy zrozumieją przyczyny i rodzaje konfliktów oraz dowiedzą się o sposobach ich rozwiązywania. Kurs jest skoncentrowany na ćwiczeniach, zapewniając szereg narzędzi, technik i teorii zarządzania konfliktami, które uczestnicy mogą nabyć poprzez praktykę. Dzięki temu zarządzanie konfliktami będzie bardziej skuteczne a współpraca bardziej efektywna.

    Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili

    • określić czym jest konflikt i jego przyczyny
    • określić rodzaj konfliktu i zatrzymać jego zaostrzenie
    • stosować odpowiedni styl zarządzania konfliktem
    • poświęcać mniej czasu i zaangażowania na konflikty i budować produktywne relacje z kolegami

    Tematy

    • rodzaje konfliktów
    • style rozwiązywania konfliktów (Thomas-Kilmann model)
    • użycie asertywności w rozwiązywaniu konfliktów

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania