Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Pracownicy HR

    Liczba uczestników

    6 - 8

    Czas trwania

    4 - 6 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Uczymy jak osiągać zmianę zachowania lub nastawienia wśród odbiorców w sposób zorientowany na praktykę, angażujący uczestników jak i trenerów.

    Głównym celem szkolenia jest zmiana nastawienia, a tym samym zaangażowania uczestników w naukę nowych umiejętności. Jak w przypadku każdej zmiany, musimy liczyć się z pewnym oporem i różnymi poziomami gotowości aby go pokonać. Stworzenie środowiska sprzyjającego nauce jest swego rodzaju sztuką. Uczymy jak osiągać zmianę zachowania lub nastawienia wśród odbiorców w sposób zorientowany na praktykę, angażujący uczestników jak i trenerów. Głównym celem szkolenia jest zmiana nastawienia, a tym samym zaangażowania uczestników w naukę nowych umiejętności. Jak w przypadku każdej zmiany, musimy liczyć się z pewnym oporem i różnymi poziomami gotowości aby go pokonać. Stworzenie środowiska sprzyjającego nauce jest swego rodzaju sztuką.

    Aby wyposażyć trenerów w umiejętności niezbędne do ćwiczenia tej sztuki, opracowaliśmy program akademii szkoleniowej, w której nasi uczestnicy nauczą się i zaczną stosować techniki prezentacji informacji w niezapomniany sposób. Nauczą się także jak zarządzać uczestnikami szkoleń i angażować ich za pomocą różnych stylów uczenia się i jak tworzyć sprzyjające nauce środowisko.

    Każdy element programu koncentruje się na aspekcie pracy trenera, który jest niezbędny do pomyślnego przeprowadzenia szkolenia.

    I. PODSTAWY SZKOLENIOWE

    Zaczynamy od konceptualnego i praktycznego wprowadzenia do Akademii Szkoleniowej Develor, obejmującej podstawowe informacje na temat czym jest szklenie, jaka powinna być jakość szkolenia, jak można to zmierzyć i co przyczynia się co jego skuteczności. Definiujemy kompetencje, role i obowiązki trenera.

    II. METODOLOGIE SZKOLENIOWE

    Podczas kursu systematycznie odkrywamy metodologie, które czynią szkolenia efektywne, m.in. metodologie omawiania teorii jak np. interaktywna prezentacja i facylitacja, czy metodologie praktyczne. Wszystkie standardy branżowe dotyczące rozpoczynania i kończenia szkoleń i wykonywania ćwiczeń są praktykowane. Wszystkie ćwiczenia i przykłady są tworzone na podstawie informacji od [firmy].

    III. ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM NAUCZANIA

    Standardy zarządzania uczestnikami oraz wykorzystywania ich różnorodnych postaw i stylów, dają duże możliwości do stosowania ćwiczeń. Nacisk kładziemy także na rozwój grupy poprzez udzielanie informacji zwrotnej.

    Cele szkolenia

    • dostarczać efektywne, dobrze zorganizowane i skoncentrowane na przekazaniu informacji szkolenia
    • utrzymywać uwagę uczestników i energię na wysokim poziomie
    • angażować odbiorców i utrzymywać interakcje z nimi
    • radzić sobie z dynamiką grupy i wymagającymi uczestnikami
    • sprawić, że szkolenie jest przyjemne a efekty długotrwałe
    • osiągnąć pożądany efekt końcowy szkolenia

    I. Podstawy szkoleń

    • Rola trenera
    • Umiejętności komunikacyjne
    • Podstawowe metodologie

    II. Metodologie szkoleniowe

    • Struktura szkolenia
    • Przygotowanie
    • Utrzymacie uwagi uczestników
    • Efektywne rozpoczęcie
    • Rodzaje i moduły szkoleniowe
    • Przeprowadzanie ćwiczeń

    III. Środowisko nauki

    • Rodzaje uczestników i jak sobie z nimi radzić
    • Tworzenie zaangażowania
    • Dynamika zespołu
    • Zarządzanie czasem

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania