- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
6 - 8
4 - 6 dni
Uczymy jak osiągać zmianę zachowania lub nastawienia wśród odbiorców w sposób zorientowany na praktykę, angażujący uczestników jak i trenerów.
Głównym celem szkolenia jest zmiana nastawienia, a tym samym zaangażowania uczestników w naukę nowych umiejętności. Jak w przypadku każdej zmiany, musimy liczyć się z pewnym oporem i różnymi poziomami gotowości aby go pokonać. Stworzenie środowiska sprzyjającego nauce jest swego rodzaju sztuką. Uczymy jak osiągać zmianę zachowania lub nastawienia wśród odbiorców w sposób zorientowany na praktykę, angażujący uczestników jak i trenerów. Głównym celem szkolenia jest zmiana nastawienia, a tym samym zaangażowania uczestników w naukę nowych umiejętności. Jak w przypadku każdej zmiany, musimy liczyć się z pewnym oporem i różnymi poziomami gotowości aby go pokonać. Stworzenie środowiska sprzyjającego nauce jest swego rodzaju sztuką.
Aby wyposażyć trenerów w umiejętności niezbędne do ćwiczenia tej sztuki, opracowaliśmy program akademii szkoleniowej, w której nasi uczestnicy nauczą się i zaczną stosować techniki prezentacji informacji w niezapomniany sposób. Nauczą się także jak zarządzać uczestnikami szkoleń i angażować ich za pomocą różnych stylów uczenia się i jak tworzyć sprzyjające nauce środowisko.
Każdy element programu koncentruje się na aspekcie pracy trenera, który jest niezbędny do pomyślnego przeprowadzenia szkolenia.
I. PODSTAWY SZKOLENIOWE
Zaczynamy od konceptualnego i praktycznego wprowadzenia do Akademii Szkoleniowej Develor, obejmującej podstawowe informacje na temat czym jest szklenie, jaka powinna być jakość szkolenia, jak można to zmierzyć i co przyczynia się co jego skuteczności. Definiujemy kompetencje, role i obowiązki trenera.
II. METODOLOGIE SZKOLENIOWE
Podczas kursu systematycznie odkrywamy metodologie, które czynią szkolenia efektywne, m.in. metodologie omawiania teorii jak np. interaktywna prezentacja i facylitacja, czy metodologie praktyczne. Wszystkie standardy branżowe dotyczące rozpoczynania i kończenia szkoleń i wykonywania ćwiczeń są praktykowane. Wszystkie ćwiczenia i przykłady są tworzone na podstawie informacji od [firmy].
III. ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM NAUCZANIA
Standardy zarządzania uczestnikami oraz wykorzystywania ich różnorodnych postaw i stylów, dają duże możliwości do stosowania ćwiczeń. Nacisk kładziemy także na rozwój grupy poprzez udzielanie informacji zwrotnej.
Cele szkolenia
I. Podstawy szkoleń
II. Metodologie szkoleniowe
III. Środowisko nauki
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.