- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 - 12
1 dzień
Badamy rodzaje zaufania, jakie można ustanowić między sprzedawcą a klientem, a następnie w zależności od rodzaju branży i osobowości zostanie opracowana strategia zaufania. W trakcie kursu pracujemy z Trójkątem Relacji DEVELOR, unikalnym narzędziem do określania sposobu, w jaki handlowcy będą budować zaufanie i zwiększać szanse na sfinalizowanie transakcji.
Po ustaleniu strategii uczestnicy przechodzą przez serię technik i ich zastosowań w prawdziwym życiu. Obejmują one sposoby tworzenia korzystnego pierwszego wrażenia i inne techniki zwiększające„ sympatię ”; dostosowywanie zachowania sprzedawcy do klienta zachowania oparte na typologii zachowań zakupowych DDS i 6 sposobach wywierania wpływu według badań dr Cialdiniego. W drugiej części programu skupiamy się na nastawieniu do sprzedaży i jego wpływie na możliwości przekraczania oczekiwań klientów
Wyjątkowość kursu polega na uświadomieniu sobie, że nie ma jednego sposobu budowania zaufania.
W zależności od branży i strategii sprzedażowej Twojej organizacji, sprzedawcy muszą dostosować swoje sposoby budowania zaufania i wiarygodności.
Indywidualne ćwiczenia sytuacyjne pomagają uczestnikom rozpoznać, jaki rodzaj zaufania preferuje klient, co doprowadzi do pomyślnego wyniku sprzedaży
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.