Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy
    • Kierownicy i pracownicy zajmujący się klientami wewnętrznymi / zewnętrznym

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    1 dzień

    Sprzedaż & Obsługa klienta
    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Badamy rodzaje zaufania, jakie można ustanowić między sprzedawcą a klientem, a następnie w zależności od rodzaju branży i osobowości zostanie opracowana strategia zaufania. W trakcie kursu pracujemy z Trójkątem Relacji DEVELOR, unikalnym narzędziem do określania sposobu, w jaki handlowcy będą budować zaufanie i zwiększać szanse na sfinalizowanie transakcji.

    Po ustaleniu strategii uczestnicy przechodzą przez serię technik i ich zastosowań w prawdziwym życiu. Obejmują one sposoby tworzenia korzystnego pierwszego wrażenia i inne techniki zwiększające„ sympatię ”; dostosowywanie zachowania sprzedawcy do klienta zachowania oparte na typologii zachowań zakupowych DDS i 6 sposobach wywierania wpływu według badań dr Cialdiniego. W drugiej części programu skupiamy się na nastawieniu do sprzedaży i jego wpływie na możliwości przekraczania oczekiwań klientów

    Trust-based relationship building

    Wyjątkowość kursu polega na uświadomieniu sobie, że nie ma jednego sposobu budowania zaufania.

    W zależności od branży i strategii sprzedażowej Twojej organizacji, sprzedawcy muszą dostosować swoje sposoby budowania zaufania i wiarygodności.

    Indywidualne ćwiczenia sytuacyjne pomagają uczestnikom rozpoznać, jaki rodzaj zaufania preferuje klient, co doprowadzi do pomyślnego wyniku sprzedaży

    Tematy

    • Warunki sprzedaży
    • Omówienie procesu sprzedaży
    • Ślad sprzedaży
    • Rodzaje zaufania – trójkąt relacji DEVELORA
    • Postawa Bakkala 6 zasad wywierania wpływu
    • Analogia do sprzedaży i randek Jak zrobić pozytywne pierwsze wrażenie
    • Wskazówki dotyczące polubienia DDS – typologia zachowań klientów

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania