Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    1 dzień

    Ogólne szkolenie sprzedażowe czasami przynosi więcej szkody niż pożytku. Musimy mieć pewność, że koncentrujemy się na celach sprzedażowych. Jeśli to zrobimy, możemy określić jakie zachowania sił sprzedaży są kluczowe do osiągnięcia celów..

    Program zwykle służy jako punkt wyjścia przed kompleksowymi procesami rozwoju sprzedaży. Podczas szkolenia omawiamy 3 aspekty, na podstawie których każdą sytuację sprzedażową można zaklasyfikować do złożonego systemu sprzedażowego. Następnie badamy ogólne sytuacje sprzedażowe, ich skuteczność oraz czynniki które wpływają na sukces. Warsztaty stanowią podstawy do ustalenia zakresu niezbędnych czynników i brakujących obszarów wymagających rozwoju.

    Podczas szkolenia uczestnicy definiują wszystkie spotkania sprzedażowe, charakterystyczne dla ich organizacji i zapoznają się ze znaczeniem sytuacji w oparciu o model sprzedaży sytuacyjnej. Poznają zachowania sprzedażowe prowadzące do sukcesu, niezbędne umiejętności i obszary wymagające rozwoju. Ponadto uczestnicy uświadamiają sobie różne oczekiwania klientów, rozumieją w jaki sposób można identyfikować ukryte potrzeby klientów i jakie techniki zastosować aby przekroczyć klientów.

    Cele szkolenia

    • identyfikacja spotkań sprzedażowych
    • nadawanie priorytetów sytuacjom sprzedażowym
    • definiowanie oczekiwań klientów
    • projektowanie procesu sprzedaży
    • rozumienie klientów

    Tematy

    • Oczekiwania klientów
    • Ustalanie priorytetów
    • Projektowanie procesu sprzedaży

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania