Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy
    • Personel wsparcia technicznego
    • Menedżerowie sprzedaży

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    Sprzedaż & Obsługa klienta
    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Czy tak naprawdę wiemy dlaczego jeden handlowiec ma lepsze wyniki od drugiego? Co zwiększa wydajność handlowca?

    Bardzo często stosowane od dłuższego czasu, utrwalone wzorce zachowań utrudniają ich pracę. W wielu przypadkach handlowcy nawet nie zdają sobie z sprawy z ich złych nawyków. Motywacja to za mało, aby zostać dobrym handlowcem trzeba znać także proces sprzedaży i metody.

    Proces sprzedaży konsultacyjnej to starannie zaprojektowane, świadome podejście do sprzedaży skupiające się na oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wspiera handlowców także w procesach negocjacyjnych z klientem. Jeśli klient ufa handlowcowi, który może mu sprzedać produkt całkowicie spełniający jego oczekiwania i potrzeby, nie ma wtedy żadnych barier.

    Consultative sales process

    Szkolenie wyjaśnia specyficzne dla tego rynku i klienta fazy procesu sprzedaży, cele i idealne zachowania handlowca na każdym etapie sprzedaży, w zależności od oczekiwań i zachowania klienta. Dzięki praktycznemu podejściu i ćwiczeniom sytuacyjnym dopasowanym do [firmy], uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać spotkaniem sprzedażowym z klientem, koncentrując się na długofalowej relacji win-win.

    Cele szkolenia

    • postępowanie zgodnie z procesem sprzedaży konsultacyjnej dostosowanym do potrzeb
    • przygotowanie się i odpowiednie prowadzenie rozmów telefonicznych
    • dostosowanie się do zachowania klienta i zbudowanie zaufania do siebie oraz produktów/usług
    • zadawanie właściwych pytań aby poznać potrzeby klienta
    • prezentacja produktów/usług w przekonywujący sposób
    • reagowanie na zastrzeżenia i finalizacja umów

    Tematy

    • proces sprzedaży konsultacyjnej, idealne zachowanie handlowca podczas każdego etapu
    • świadome przygotowanie: budowanie wiarygodności i zaufania przed spotkaniem
    • typologia DDS – unikatowy system zorientowany na klienta
    • motywy zakupu i jak je odkryć
    • zalety spersonalizowanych produktów
    • pozbywanie się barier sprzedaży, rozpatrywanie skarg i obaw
    • domykanie transakcji i dalsze działania

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania