- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 - 12
2 dni
Czy tak naprawdę wiemy dlaczego jeden handlowiec ma lepsze wyniki od drugiego? Co zwiększa wydajność handlowca?
Bardzo często stosowane od dłuższego czasu, utrwalone wzorce zachowań utrudniają ich pracę. W wielu przypadkach handlowcy nawet nie zdają sobie z sprawy z ich złych nawyków. Motywacja to za mało, aby zostać dobrym handlowcem trzeba znać także proces sprzedaży i metody.
Proces sprzedaży konsultacyjnej to starannie zaprojektowane, świadome podejście do sprzedaży skupiające się na oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wspiera handlowców także w procesach negocjacyjnych z klientem. Jeśli klient ufa handlowcowi, który może mu sprzedać produkt całkowicie spełniający jego oczekiwania i potrzeby, nie ma wtedy żadnych barier.
Szkolenie wyjaśnia specyficzne dla tego rynku i klienta fazy procesu sprzedaży, cele i idealne zachowania handlowca na każdym etapie sprzedaży, w zależności od oczekiwań i zachowania klienta. Dzięki praktycznemu podejściu i ćwiczeniom sytuacyjnym dopasowanym do [firmy], uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać spotkaniem sprzedażowym z klientem, koncentrując się na długofalowej relacji win-win.
Cele szkolenia
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.