Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy
    • Kierownicy i pracownicy zajmujący się klientami wewnętrznymi / zewnętrznymi

    Liczba uczestników

    12 - 15

    Czas trwania

    1 dzień

    Sprzedaż & Obsługa klienta
    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    OD PEWNEGO CZASU, NA KAŻDYM STANOWISKU WYMAGA SIĘ ODPOWIEDNIEGO PODEJŚCIA DO SPRZEDAŻY. Trudno już znaleźć stanowiska, które tak, czy inaczej nie polegają na interakcji z odbiorcami. Zarówno bezpośredni, jak i pośredni kontakt z klientem zawsze wiąże się zaś z możliwością sprzedaży. W jaki sposób dostrzegać takie potencjalne sytuacje sprzedażowe? Jakiego rodzaju sytuacje sprzedażowe są elementem działań twoich lub twoich współpracowników? I jak postępować w takich sytuacjach? W jaki sposób wykorzystywać istniejące lub kreować nowe możliwości sprzedaży?

    KURS DOTYCZĄCY PODEJŚCIA DO SPRZEDAŻY kierowany jest do wszystkich, którzy obecnie lub w przyszłości mogą mieć kontakt z odbiorcami. Uczestnicy poznają zasady sprzedaży oraz procesem sprzedażowym opierającym się na najbardziej aktualnych koncepcjach teoretycznych w tej dziedzinie.

    Principles of sales

    KURS POZWALA RÓWNIEŻ ZDOBYĆ WIEDZĘ na temat różnorodnych oczekiwań odbiorców. Umożliwia zrozumienie sposobów rozpoznawania ukrytych potrzeb oraz zapewnia metody, które powinno się stosować w celu przekraczania oczekiwań odbiorców. Uczestnicy poznają założenia teoretyczne oraz praktyczne zastosowania modelu sprzedaży sytuacyjnej Develor.

    Cele szkolenia

    • świadoma komunikacja z potencjalnymi lub obecnymi klientami dzięki lepszemu zrozumieniu oczekiwań i potrzeb klientów oraz dzięki bardziej systematycznemu myśleniu o potencjale klienta

    Tematy

    • Przyczyny i motywy zakupu
    • Warunki zakupu
    • Momenty prawdy – przekraczające oczekiwania klientów
    • Ramy sprzedaży sytuacyjnej
    • Projekt procesu sprzedaży

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania