• 13 maja - Action Learning
   

    Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Pracownicy obsługi klienta

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Często praca handlowców i pracowników obsługi działu klienta jest utrudniona przez sztywno ustalone wzorce zachowań. Co więcej, duża część osób nie jest ich świadoma. Wyzwaniem dla nich jest rozpoznanie sprzedaży krzyżowej oraz możliwości sprzedażowej produktu z wyższej półki. Wymaga to zmiany nastawienia a także poznania nowych technik sprzedaży.

    Szkolenie koncentruje się na metodach sprzedaży gwarantujących sukces oraz technikach komunikacji z punktu widzenia klienta. Buduje solidny i logiczny proces komunikacji podczas którego sposób myślenia klienta stopniowa zmienia się: odczuwa chęć zakupu nowego produktu lub usługi.

    Transactional cross-selling

    Dzięki praktycznemu podejściu i ćwiczeniom sytuacyjnym, uczestnicy uświadamiają sobie w jaki sposób prowadzić klienta w kierunku, który oznacza wyższe obroty ale co najważniejsze, wyższy poziom zadowolenia klienta.

    Cele szkolenia

    • budowanie zaufania klientów
    • rozpoznawanie różnych zachowań klientów i dobieranie odpowiednich rozwiązań
    • wykorzystywanie możliwości sprzedaży krzyżowej
    • zwiększanie potrzeb klienta
    • prezentacja produktów i usług w sposób przekonywujący
    • koncentracja na potrzebach klientów
    • zarządzanie reklamacją i skargą

    Tematy

    • Sposób myślenia klienta, którego celem jest ponowny zakup istniejącego produktu
    • Proces sprzedaży krzyżowej
    • Przygotowanie próbnej oferty
    • Techniki komunikacji
    • Ocena potrzeb klienta
    • Metody pozyskiwania zaangażowania
    • Usuwanie barier w sprzedaży

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania