- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 - 12
2 dni
Często praca handlowców i pracowników obsługi działu klienta jest utrudniona przez sztywno ustalone wzorce zachowań. Co więcej, duża część osób nie jest ich świadoma. Wyzwaniem dla nich jest rozpoznanie sprzedaży krzyżowej oraz możliwości sprzedażowej produktu z wyższej półki. Wymaga to zmiany nastawienia a także poznania nowych technik sprzedaży.
Szkolenie koncentruje się na metodach sprzedaży gwarantujących sukces oraz technikach komunikacji z punktu widzenia klienta. Buduje solidny i logiczny proces komunikacji podczas którego sposób myślenia klienta stopniowa zmienia się: odczuwa chęć zakupu nowego produktu lub usługi.
Dzięki praktycznemu podejściu i ćwiczeniom sytuacyjnym, uczestnicy uświadamiają sobie w jaki sposób prowadzić klienta w kierunku, który oznacza wyższe obroty ale co najważniejsze, wyższy poziom zadowolenia klienta.
Cele szkolenia
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.