- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 - 12
2 dni
Kto podejmuje decyzje w firmie klienta? Jakie są najważniejsze motywy ten osoby? Kto wpływa na decyzje i jakie są ich preferencje? A co najważniejsze jak postrzegają nas i nasze usługi?
Pomimo różnic między firmami, wyzwania są bardzo podobne w każdej sytuacji: w jaki sposób [firma] może dotrzeć do największych potencjalnych klientów którzy będą ich siłą napędową? Jak tylko zdobędą ich, w jaki sposób ich wykorzystać? Osiągnięcie tych celów wymaga systematycznego podejścia, starannego planowania i świadomego zarządzania relacjami.
Kurs ma na celu rozwinięcie specyficznych umiejętności sprzedażowych, które pozwolą zwiększyć prawdopodobieństwo pozyskania nowego klienta lub zwiększyć ilość transakcji z istniejącymi klientami.
Podczas szkolenia, oprócz podstawowych teorii cyklu zakupowego i typologii klienta, uczestnicy przygotowują oferty dla swoich klientów używając matrycy DEVELOR oraz opracowane przez siebie strategie wdrażają natychmiast po zakończeniu kursu.
Cele szkolenia
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.