Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy
    • Opiekunowie klienta

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Kto podejmuje decyzje w firmie klienta? Jakie są najważniejsze motywy ten osoby? Kto wpływa na decyzje i jakie są ich preferencje? A co najważniejsze jak postrzegają nas i nasze usługi?

    Pomimo różnic między firmami, wyzwania są bardzo podobne w każdej sytuacji: w jaki sposób [firma] może dotrzeć do największych potencjalnych klientów którzy będą ich siłą napędową? Jak tylko zdobędą ich, w jaki sposób ich wykorzystać? Osiągnięcie tych celów wymaga systematycznego podejścia, starannego planowania i świadomego zarządzania relacjami.

    Kurs ma na celu rozwinięcie specyficznych umiejętności sprzedażowych, które pozwolą zwiększyć prawdopodobieństwo pozyskania nowego klienta lub zwiększyć ilość transakcji z istniejącymi klientami.

    Strategic account management

    Podczas szkolenia, oprócz podstawowych teorii cyklu zakupowego i typologii klienta, uczestnicy przygotowują oferty dla swoich klientów używając matrycy DEVELOR oraz opracowane przez siebie strategie wdrażają natychmiast po zakończeniu kursu.

    Cele szkolenia

    • zrozumienie struktury procesów decyzyjnych w organizacjach
    • motywy zakupowe osób wpływających na ostateczną decyzję klienta
    • dostosowywanie się do etapu cyklu zakupu klienta
    • planowanie działań strategicznych dla ważnych klientów

    Tematy

    • Charakterystyka sprzedaży B2B
    • Cykl zakupowy – jaki jest cel interakcji
    • Jednostki decyzyjne – kim są ludzie, którzy wpływają na decyzje i jakie są ich motywy
    • Typologia DDS
    • Prezentowanie korzyści produktów/usług dostosowanych do odbiorcy
    • Unikalne planowanie strategiczne

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania