- Szkolenie na sali
- Wirtualne szkolenie
8 -12
2 dni
Liderzy są zazwyczaj nominowani na to stanowisko ze względu na uch wydajność. W nowej roli mogą udowodnić swój talent i wysoką jakość pracy w jeszcze trudniejszych sytuacjach. Jednocześnie, ich przełożeni oczekują, że będą wzorem do naśladowania, będą skutecznie rozwiązywali problemy z ludźmi w zespole a także tworzyli przyjazną atmosferę utrzymując niezmiennie wysokie wyniki zespołu.
Program zapewnia nabycie umiejętności niezbędnych do rozwoju sprawnie działającego zespołu, budując zaufanie i silną spójność zespołu, biorąc pod uwagę indywidualne mocne strony każdego członka zespołu. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu relacjami interpersonalnymi, członkowie zespołu będą mogli bardziej koncertować się na zadaniach i obowiązkach a także współpracować.
Program obejmuje tematy związane z trudnościami, rolami kierowniczymi i narzędziami podczas czterech etapów tworzenia zespołu opracowanego przez Bruce’a Tuckmana. Uczestnicy poznają metody osiągania więzi w zespole i skutecznej współpracy. Pokazujemy także najbardziej efektywne sposoby na podział zadań i motywowanie zespołu tak aby każdy z nich był zadowolony ze swojej roli.
Cele szkolenia
Tematy
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.