• 13 maja - Action Learning
Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

    Pokaż kontakty
    Magazine  

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby
      Kontakt

    Grupa docelowa

    • Managerowie każdego szczebla

    Liczba uczestników

    8 -12

    Czas trwania

    2 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Liderzy są zazwyczaj nominowani na to stanowisko ze względu na uch wydajność. W nowej roli mogą udowodnić swój talent i wysoką jakość pracy w jeszcze trudniejszych sytuacjach. Jednocześnie, ich przełożeni oczekują, że będą wzorem do naśladowania, będą skutecznie rozwiązywali problemy z ludźmi w zespole a także tworzyli przyjazną atmosferę utrzymując niezmiennie wysokie wyniki zespołu.

    Program zapewnia nabycie umiejętności niezbędnych do rozwoju sprawnie działającego zespołu, budując zaufanie i silną spójność zespołu, biorąc pod uwagę indywidualne mocne strony każdego członka zespołu. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu relacjami interpersonalnymi, członkowie zespołu będą mogli bardziej koncertować się na zadaniach i obowiązkach a także współpracować.

    Effective team management

    Program obejmuje tematy związane z trudnościami, rolami kierowniczymi i narzędziami podczas czterech etapów tworzenia zespołu opracowanego przez Bruce’a Tuckmana. Uczestnicy poznają metody osiągania więzi w zespole i skutecznej współpracy. Pokazujemy także najbardziej efektywne sposoby na podział zadań i motywowanie zespołu tak aby każdy z nich był zadowolony ze swojej roli.

    Cele szkolenia

    • stosowanie lepszej komunikacji w zespołach
    • identyfikacja stylów przywództwa i wykorzystywanie ich do badania zaufania w zespole
    • przeprowadzanie zespołu przez różne etapy jego rozwoju
    • ustanowienie spójności zespołu z pomocą nowo poznanych narzędzi przywódczych
    • określenie misji, wizji i celu zespołu
    • określenie roli członków zespołu
    • motywowanie zespołu, tym samym zwiększanie jego wydajności

    Tematy

    • mierzenie wydajności zespołu
    • najczęstsze błędy w komunikacji i kryteria skutecznej komunikacji
    • typy autorytetów
    • cztery fazy tworzenia zespołu i metody wywierania wpływu
    • motywacja zespołu
    • narzędzia pomagające w rozwiązywaniu konfliktów
    • role w zespole wg Belbina, sposoby ich rozpoznawania

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania