Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Wszyscy pracownicy

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    Hybrydowy model operacyjny
    • Wirtualne szkolenie

    „Wirtualny dystans” stanowi jednak nowe wyzwanie zarówno dla członków zespołu jak i liderów. Jak zapewnić wysoką wydajność gdy nie ma fizycznych spotkań. Taka zmiana stwarza potrzebę nowego sposobu komunikacji przy użyciu technologii.

    Working in virtual teams

    Szkolenie jest dostosowane do realiów wirtualnych zespołów; wspiera zarówno liderów jak i członków zespołu aby lepiej się komunikowali i współpracowali ze sobą w zdalnym środowisku. Pracując nad zadaniami zespołowymi, uczestnicy przechodzą przez wyzwania związane z wirtualnością, które ułatwiają im opracowanie własnych rozwiązań.

    Podczas szkolenia zachęcamy zespoły do identyfikacji i określenia własnych kryteriów sukcesu wirtualnej współpracy. Następnie uczestnicy otrzymują prawdziwe zadania zespołowe w 3 cyklach. Dzięki temu poznają wyzwania związane z pracą przy pomocy narzędzi cyfrowych.

    Cele szkolenia

    • zrozumienie motywacji i czynników motywujących i czemu one działają podczas pracy w wirtualnych zespołach
    • ocena własnej pracy w wirtualnym zespole
    • wykorzystywanie doświadczenia jako naukę
    • postępy przy pomocy oceny strukturalnej

    Tematy

    • definicja, korzyści i różnice między wirtualnymi i tradycyjnymi zespołami
    • 8 czynników sukcesu wirtualnej pracy zespołowej
    • nauka przez doświadczenie
    • ćwiczenia wirtualnej pracy zespołowej
    • budowanie zaufania w środowisku wirtualnym
    • wirtualna rola przywódcy, narzędzia do skutecznego zarządzania
    • tworzenie zintegrowanego środowiska operacyjnego
    • budowanie i zarządzanie profilami ryzyka
    • wpływ na pracę zespołu na różnych etapach rozwoju

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania