Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Managerowie najwyższego i średniego szczebla

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Szkolenie na sali
    • Wirtualne szkolenie

    Istnieje duża szansa na porażkę firm, które nie dostosują się do ciągle zmieniającego się otoczenia lub nie otworzą się na nowe kierunki.

    Zmiany spowodowane czynnikami zewnętrznymi lub wewnętrznymi oraz radzenie sobie z nowymi sytuacjami stanowią znaczną część pracy managerów. Większość teorii i podejść dotyczy tylko kierownictwa najwyższego szczebla. Oznacza to, że metody i rozwiązania są tylko dla tych którzy wprowadzają zmiany w firmie. Opierając się na naszym doświadczeniu, zazwyczaj to kierownictwo średniego a nie najwyższego szczebla boryka się z problemami wynikającymi ze zmian, które trzeba zaakceptować i wdrożyć.

    Kurs zapewnia rozwiązania i skuteczne techniki dla kierowników średniego i operacyjnego szczebla, aby mogli skutecznie radzić sobie z zachodzącymi zmianami. Umożliwia im uzyskanie głębszego wglądu w przebieg procesu i jak go skutecznie poprowadzić. Szkolenie pokazuje także naturalne ludzkie reakcje na zmiany oraz sposoby radzenia sobie z nimi w praktyczny sposób.

    Nasze dwudniowe szkolenie zapewnia praktyczne narzędzia pozwalające odpowiedzieć na następujące pytania: Jak nadążyć za niebywale szybkim przepływem informacji o zmianach w firmie? Jakich sztuczek przywódczych i narzędzi motywacyjnych użyłbyś aby poradzić sobie z oporem kolegów przed zmianą? Co możesz zrobić aby uniknąć niepowodzeń i osiągać sukcesy?

    Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili

    • zrozumieć i akceptować konieczność zmiany
    • stosować aktualne techniki zarządzania zmianom
    • oceniać i radzić sobie z oporem kolegów
    • zaplanować cały proces zmian

    Tematy

    • Definicja zmiany
    • Podstawy zarządzania zmianami
    • Ludzka strona zmian i sukcesu
    • Techniki analizy zmian
    • Powody oporu wobec zmian i sposoby na ich przezwyciężenie
    • Mechanizm zmiany indywidualnej
    • Oczekiwania wobec liderów w procesie zmiany

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania