Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Wszyscy pracownicy

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    • Wirtualne szkolenie
    • Szkolenie na sali

    Ważne jest aby zrozumieć kiedy warto organizować spotkania i jak właściwie nimi zarządzać.

    Aby zapewnić efektywne spotkanie należy odpowiedzieć sobie na kilka pytań: Spotkanie czy warsztat? Jaka jest różnica? Jaki jest cel naszego spotkania? Jak długo powinno trwać? Jak często powinniśmy je organizować? Kto powinien być obecny? Jak powinniśmy sobie radzić z trudnymi uczestnikami? Co może być przyczyną problemów? Jak bardziej zaangażować kolegów w wypracowanie rozwiązań?

    Effective meetings

    Szkolenie skupia się na analizie okoliczności, które sprawiają, że spotkania są właściwym źródłem istotnych informacji i decyzji. Zapewnia również praktyczne odpowiedzi na wyżej wymienione pytania oraz oferuje szereg narzędzi do wykorzystania podczas spotkań i warsztatów.

    Podczas programu uczestnicy poznają struktury efektywnych spotkań, najnowocześniejsze metody badania problemów oraz otrzymują praktyczne narzędzia do radzenia sobie z trudnymi uczestnikami.

    Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili

    • definiować cele spotkań
    • zapraszać odpowiednich uczestników, biorąc pod uwagę cele spotkania
    • tworzyć agendy spotkań
    • facylitować spotkania, radzić sobie w trudnych sytuacjach
    • używać narzędzi wizualizacji aby zwiększyć zaangażowanie
    • wykorzystywać skuteczne metody podejmowania decyzji
    • wyciągać wnioski i przygotowywać plany działania na koniec spotkania
    • śledzić wyniki realizacji celów po spotkaniu

    Tematy

    • Rodzaje spotkań
    • Struktura i czas trwania spotkań
    • Zaproszenie na spotkanie
    • Techniki burzy mózgów
    • Badanie problemów i ich przyczyn
    • Techniki ustalania priorytetów
    • Rodzaje uczestników, trudni ludzie na spotkaniach

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania