Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Zespoły HR lub marketingu

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    6 - 12 tygodni

    Wojna o talenty dobiegła końca. Zdaniem Josha Bersina zwyciężyły talenty. Jeśli chcesz wygrywać na rynku, najpierw musisz wygrywać w miejscu pracy, a w tej walce silna marka pracodawcy, która nie tylko przyciąga największe talenty, ale zatrzymuje pracowników, jest koniecznością.

    Każda firma ma markę i renomę, nawet jeśli nie zostały one świadomie zaprojektowana: jak ludzie postrzegają Cię jako pracodawcę. Marka ta może zostać ulepszona lub po prostu zdefiniowana szczegółowo.

    W naszym podejściu, Employee Value Proposition (EVP) jest rdzeniem projektów Employer Brandingu, jest zbiorem skojarzeń i ofert dostarczanych przez organizację w zamian za umiejętności, możliwości i doświadczenia, które pracownik wnosi do organizacji. Bazując na naszych doświadczeniach, proces idealnie rozpoczyna się od wyboru podstawowych zadań / stanowisk, z którymi mamy problemy i na których będziemy się koncentrować podczas projektu brandingu. Następnie zostaną stworzone profile pracowników, do każdego podstawowego zadania. Fikcyjny opis idealnego kandydata – dane demograficzne, umiejętności, sposób myślenia, osobiste cele i oczekiwania w postaci motywacji i frustracji. EVP powinien być w pełni dostosowany do profilów. Wreszcie, należy zdefiniować podwaliny firmy. W przypadku organizacji międzynarodowej proces tworzenia globalnej / międzynarodowej marki może zakończyć proces.

    Employer branding

    Działamy w ścisłej współpracy z działami HR i marketingu, przy zaangażowaniu najwyższego kierownictwa, którego wkład jest kluczowym czynnikiem sukcesu, ponieważ odgrywają ważną rolę w realizacji i wdrażaniu elementów marki tworzonych przez zespół projektowy.

    Employer Branding i zaangażowanie pracowników idą w parze. Nie możemy skupiać się tylko na aspektach zewnętrznych, ale powinniśmy sprawić, by nasza propozycja była prawdziwa dla obecnych pracowników, aby zapewnić lepszą retencję i większe zaangażowanie.

    Nasze podejście różni się od głównego nurtu, zaczynamy od dołu (profile pracowników) i dopełniamy projekt samą marką.

    Zaczynając od profili, możemy lepiej dopasować propozycję wartości i markę do pracowników oraz uniknąć uogólnień i powierzchowności.

    Realizacja odbywa się we współtworzeniu z HR i komunikacją oraz przy zaangażowaniu najwyższego kierownictwa. Zapewniamy wszystkie szablony i płótna potrzebne do szybkiego, wydajnego i kompleksowego procesu. Nasze projekty oszczędzają znaczne budżety rekrutacyjne i zapewniają partnerowi dodatkową wymierną wartość.

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania