Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy
    • Managerowie

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    2 dni

    Sprzedaż & Obsługa klienta
    • Wirtualne szkolenie
    • Szkolenie na sali

    Jako klienci oczekujemy indywidualnej obsługi, która będzie odpowiadała naszym potrzebom i oczekiwaniom. Chcemy być traktowani uczciwie i z szacunkiem podczas zakupu lub w trakcie rozwiązywania ewentualnych problemów i czuć się uznanym nawet jeśli nie mamy racji. Wszystkie te oczekiwania, szczególnie podczas rozpatrywania reklamacji są dość trudne dla pracowników. Wymagają wysokiego poziomu samokontroli, pewności siebie.

    Szkolenie pokazuje właściwe podejście i pomaga rozwinąć doskonałe umiejętności komunikacyjne aby pomóc personelowi w obsłudze klienta. Kurs zapoznaje uczestników z różnymi elementami wpływającymi na satysfakcję klienta i określa ich wymagania. Uczestnicy poznają koncepcję przekraczania oczekiwań klienta co w końcowym rezultacie zwiększy jego satysfakcję.

    Customer care & Complaint handling

    Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne poziomy zaangażowania klientów oraz hierarchię ich potrzeb w odniesieniu do momentów prawdy. Zrozumieją naturę reklamacji i wpływ jej skutecznego rozpatrywania na lojalność klientów. Nauczą się techniki 6-etapowego procesu rozpatrywania reklamacji i przećwiczą jej wdrożenie aby zapewnić lepszą kulturę obsługi i zadowolenie klienta.

    Cele szkolenia

    • rozumienie podstawowego pojęcia obsługi klienta
    • zdefiniowanie Momentów Prawdy
    • odpowiednia reakcja na krytyczne momenty prawdy
    • budowanie zaangażowania i lojalność klientów
    • zrozumienie dlaczego ludzie narzekają i czego szukają
    • stosowanie procesu rozpatrywania reklamacji

    Tematy

    • elementy zadowolenia klienta
    • zaangażowanie klienta
    • przekraczanie oczekiwań klienta
    • model asertywności
    • proces rozpatrywania reklamacji

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania