Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Specjaliści ds. sprzedaży B2B/detalicznej produktów i usług o wysokiej wartości

    Liczba uczestników

    8 - 12

    Czas trwania

    1 dzień

    Sprzedaż & Obsługa klienta
    • Szkolenie na sali
    • Warsztaty

    W erze postcovidowej, bezpośrednią konsekwencją megatrendów jest rosnąca niechęć klientów do angażowania się w kontakty ze sprzedawcami. Klienci coraz częściej wolą samodzielnie przeprowadzać badania i dokonywać zakupów online.

    Aby skutecznie konkurować z zakupami online, musisz się wyróżniać i być interesujący!

    ,,Powiedz mi coś, czego nie wiem’’ – Sprzedawcy, którzy potrafią dostarczyć świeże spostrzeżenia i informacje, z którymi klient wcześniej się nie spotkał, są z natury bardziej interesujący.

    ,,Naucz mnie’’– Dzisiejsi klienci pragną wiedzy i zrozumienia.

    ,,Zakwestionuj moje myślenie i przedstaw nowe perspektywy’’ – Sprzedawcy, którzy potrafią kwestionować konwencjonalne myślenie i wprowadzać innowacyjne pomysły, inspirują do głębokich rozmów. Zachęcając klientów do przemyślenia swoich założeń i eksplorowania alternatywnych rozwiązań, budują większe zaangażowanie i współpracę.

    -,,Przynieś mi jakiś dowód’’ – Klienci bardziej ufają rekomendacjom swoich znajomych, współpracowników lub szanowanych liderów branżowych. Sprzedawcy, którzy mogą dostarczyć referencje, studia przypadków lub historie sukcesu, które pokazują wartość ich oferty w rzeczywistych scenariuszach, budują wiarygodność i wzmacniają zaufanie do swoich produktów lub usług.

    ,,Przynieś mi nowe perspektywy biznesowe’’ – Klienci doceniają sprzedawców, którzy potrafią zaoferować strategiczne spostrzeżenia dotyczące ich wyzwań biznesowych i szans.

    Podczas tego kursu omówimy, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspierać sprzedawców w maksymalnym wykorzystaniu ich spotkań oraz w wyróżnieniu się z tłumu.

    Po ukończeniu programu uczestnicy:

    • Opanują praktyczne umiejętności pozwalające efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję w przygotowaniach do rozmów sprzedażowych.
    • Nauczą się formułować przydatne zapytania (prompty), które wspierają proces sprzedaży na każdym jego etapie.
    • Zdobędą umiejętność budowania skutecznych rozmów sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzi AI.

    Grupa docelowa:

    • Specjaliści ds. sprzedaży B2B lub w obszarze sprzedaży detalicznej produktów i usług o wysokiej wartości.

    Szkolenie jest przeprowadzane z użyciem metod takich jak:

    • Zadanie wdrożeniowe
    • Warsztat grupowy
    • Case study
    • Interaktywna dyskusja
    • Ćwiczenia sytuacyjne

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania