Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Grupa docelowa

    • Handlowcy pracujący w środowisku sprzedaży B2B

    Liczba uczestników

    12 - 15 osób

    Czas trwania

    2 dni

    W postcovidowej rzeczywistości handlowcy B2B mierzą się z nowymi wyzwaniami: klienci niechętnie umawiają się na spotkania, a jeśli już to robią – często preferują krótsze spotkania online. Nawet podczas rozmowy ich uwagę rozpraszają powiadomienia z wielu kanałów.

    Jak więc zaplanować spotkanie, które przyciągnie i utrzyma uwagę właściwych osób, z odpowiednim tematem i w odpowiedniej formie?
    Szkolenie wprowadza pojęcia cyklu zakupowego i DMU (jednostki decyzyjnej) – pokazując, że skuteczne zachowania handlowca zależą od roli klienta w DMU, a jego postawa – od miejsca, w którym znajduje się w cyklu zakupowym.

    Podczas całego szkolenia uczestnicy uczą się skutecznych zachowań sprzedażowych, pracując na jednym, grywalizowanym studium przypadku: firma z branży higienicznej prowadzi prospekting wobec hotelu. Członkowie zespołu zarządzającego hotelem pełnią różne role w jednostce decyzyjnej (DMU), znajdują się na różnych etapach cyklu zakupowego i mają odmienne interesy oraz oczekiwania.
    Uczestnicy, podzieleni na trzy rywalizujące zespoły, prowadzą negocjacje z członkami zarządu hotelu przez 5 fikcyjnych tygodni. Zarabiają wirtualne pieniądze, rozwijając swoje umiejętności i zachowania oraz przekonując klientów do wyboru produktów o wyższej wartości.

    Poza poznawaniem różnych typów spotkań, uczestnicy stale pracują z Macierzą SAM DEVELOR-a – narzędziem wspierającym strategiczne zarządzanie klientami. Co jakiś czas wychodzą z gry, by omówić wdrożenie macierzy SAM i wyciągnięte wnioski w kontekście rzeczywistej pracy. Regularnie otrzymują i udzielają informacji zwrotnej, a nowe umiejętności nabywają w sposób płynny – zainspirowani i zaangażowani w naukę.

     

     

    Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:

    • poznają kluczowe zachowania, które należy dostosować do roli klienta w jednostce decyzyjnej (DMU) oraz jego etapu w cyklu zakupowym,
    • uczą się planować różne typy spotkań w zależności od celu,
    • wykorzystują Macierz SAM DEVELOR-a jako narzędzie planowania, wspierające budowanie silniejszych i głębszych relacji z klientami.

    Skontaktuj się z nami!

    Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

      Powiązane rozwiązania