- Szkolenie na sali
- Warsztaty




8 - 12
1 dzień
W erze postcovidowej, bezpośrednią konsekwencją megatrendów jest rosnąca niechęć klientów do angażowania się w kontakty ze sprzedawcami. Klienci coraz częściej wolą samodzielnie przeprowadzać badania i dokonywać zakupów online.
Aby skutecznie konkurować z zakupami online, musisz się wyróżniać i być interesujący!
–,,Powiedz mi coś, czego nie wiem’’ – Sprzedawcy, którzy potrafią dostarczyć świeże spostrzeżenia i informacje, z którymi klient wcześniej się nie spotkał, są z natury bardziej interesujący.
–,,Naucz mnie’’– Dzisiejsi klienci pragną wiedzy i zrozumienia.
–,,Zakwestionuj moje myślenie i przedstaw nowe perspektywy’’ – Sprzedawcy, którzy potrafią kwestionować konwencjonalne myślenie i wprowadzać innowacyjne pomysły, inspirują do głębokich rozmów. Zachęcając klientów do przemyślenia swoich założeń i eksplorowania alternatywnych rozwiązań, budują większe zaangażowanie i współpracę.
-,,Przynieś mi jakiś dowód’’ – Klienci bardziej ufają rekomendacjom swoich znajomych, współpracowników lub szanowanych liderów branżowych. Sprzedawcy, którzy mogą dostarczyć referencje, studia przypadków lub historie sukcesu, które pokazują wartość ich oferty w rzeczywistych scenariuszach, budują wiarygodność i wzmacniają zaufanie do swoich produktów lub usług.
–,,Przynieś mi nowe perspektywy biznesowe’’ – Klienci doceniają sprzedawców, którzy potrafią zaoferować strategiczne spostrzeżenia dotyczące ich wyzwań biznesowych i szans.


Podczas tego kursu omówimy, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspierać sprzedawców w maksymalnym wykorzystaniu ich spotkań oraz w wyróżnieniu się z tłumu.
Po ukończeniu programu uczestnicy:
Grupa docelowa:
Szkolenie jest przeprowadzane z użyciem metod takich jak:
Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

