Twoi menedżerowie mogli już uczestniczyć w wielu programach rozwojowych. Często oznacza to, że nie są oni zbyt chętni na „kolejne szkolenie z przywództwa”. Jednak mimo wszystko skorzystaliby z dalszego uczenia się i wykorzystania zdobytej wiedzy w pracy.
Być może masz również grupę talentów, które chętnie rozwijają swój potencjał i chciałbyś zachęcić ich do rozwoju i rozpalić ich wewnętrzny ogień jeszcze bardziej.
Odpowiedzią mogą być szkolenia oparte na grach i historiach, skoncentrowane i dostosowane do potrzeb menedżerów. Idealnie byłoby, gdyby „część związana z grą” wykraczała poza granice szkolenia, zwiększając w ten sposób szanse na długotrwały efekt.
Pytanie brzmi – gdzie można znaleźć takie idealne rozwiązanie?
DEVELOR inspiruje uczestników historią skutecznego lidera i jego zespołu, którzy potrafili osiągnąć sukces w bezlitosnych okolicznościach, dzięki świetnej strategii i przygotowaniu, zgranemu zespołowi, gotowości do ryzyka, dobremu przywództwu i skupieniu się na jednym głównym celu.
To jest to, co napędzało naukę ponad 3500 uczestników w 250 grupach szkoleniowych w 80 firmach. Czy teraz jest Twój czas?
Podczas dwudniowego programu nauczania opartego na doświadczeniu uczestnicy będą:
Dynamiczne połączenie teorii, filmów wideo, ćwiczeń na różnych poziomach zaawansowania oraz ruchu na planszy sprawi, że uczestnicy przez całe 2 dni szkoleniowe będą czuli się zaangażowani, a przeżycia doświadczane podczas szkolenia, pozostawią po sobie głęboki ślad w pamięci.
Możemy nawet osiągnąć ten efekt w trybie online!. Zapytaj nas o szczegóły.
Roald Amundsen i Robert Falcon Scott podjęli to samo wyzwanie, ale obaj zastosowali zupełnie inne podejście do jego realizacji.
Historia wyścigu dwóch mężczyzn jest tak naprawdę historią dwóch bardzo różnych stylów przywództwa. Podczas szkolenia uczestnicy rywalizują w swoim wyścigu – w szkoleniu biorą udział dwie drużyny. W tym samym czasie oglądają fragmenty filmu dokumentujące rzeczywistą wyprawę na biegun południowy w 1911 roku.
Połączenie ich doświadczeń szkoleniowych – planowanie, strategia, realizacja, decyzje podejmowane ad hoc, ćwiczenia sytuacyjne, sytuacja modelowa – z historią Amundsena i Scotta daje unikalną korzyść edukacyjną.
Roald Amundsen i Robert Falcon Scott podjęli to samo wyzwanie, ale obaj zastosowali zupełnie inne podejście do jego realizacji.
Historia wyścigu dwóch mężczyzn jest tak naprawdę historią dwóch bardzo różnych stylów przywództwa. Podczas szkolenia uczestnicy rywalizują w swoim wyścigu – w szkoleniu biorą udział dwie drużyny. W tym samym czasie oglądają fragmenty filmu dokumentujące rzeczywistą wyprawę na biegun południowy w 1911 roku.
Połączenie ich doświadczeń szkoleniowych – planowanie, strategia, realizacja, decyzje podejmowane ad hoc, ćwiczenia sytuacyjne, sytuacja modelowa – z historią Amundsena i Scotta daje unikalną korzyść edukacyjną.
Zwiększone zaangażowanie
Oprócz zabawy, gry dają również możliwość podejmowania decyzji, osiągania celów i obserwowania własnych postępów. Wszystko to sprawia, że uczestnicy są zaangażowani i zmotywowani.
Lepsza retencja i przypominanie informacji
Podczas debriefingu gry na szkoleniu, łączymy emocjonalne, pamiętne doświadczenia z treścią w sposób, który prowadzi do głębszego zrozumienia i lepszej retencji. Ponadto, po zakończeniu programu uczestnicy często wracają do gry, aby przypomnieć sobie, czego się nauczyli.
Łączy pojęcia i pomysły
Biorąc pod uwagę sytuację w grze, uczestnicy analizują informacje nie w sposób linearny, ale kompleksowy. Rozumieją, jak jeden pomysł wiąże się z drugim.
Nauczanie oparte na grach jest sposobem na pokazanie, że koncepcje i systemy, które mogą wydawać się teoretyczne i odległe, w rzeczywistości działają i są wykorzystywane.
Ułatwia łączenie abstrakcji z konkretami
Nauczanie oparte na grach jest sposobem na pokazanie, że koncepcje i systemy, które mogą wydawać się teoretyczne i odległe, w rzeczywistości działają i są wykorzystywane.
Sprawia, że wiedza jest bardziej dostępna
W szkoleniu opartym na grze mogą brać udział pracownicy o różnym poziomie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy będą mogli uczyć się na podstawie działań bardziej doświadczonych kolegów i działać intuicyjnie.
Uczestnicy podejmują decyzje, które wymagają analizy i syntezy. Później wykorzystają to doświadczenie do rozwiązywania podobnych problemów w prawdziwym życiu.
Pomaga rozwijać krytyczne myślenie
Uczestnicy podejmują decyzje, które wymagają analizy i syntezy. Później wykorzystają to doświadczenie do rozwiązywania podobnych problemów w prawdziwym życiu.
Promuje miłość do nauki
Gry są zabawą. A kiedy uczestnicy uczą się w ten sposób, zaczynają zakochiwać się w temacie, treści i pomysłach. Uświadamiają sobie, że nauka jest naprawdę przydatna. A to sprawia, że są o krok bliżej do uczenia się przez całe życie.
Oprócz zabawy, gry dają również możliwość podejmowania decyzji, osiągania celów i obserwowania własnych postępów. Wszystko to sprawia, że uczestnicy są zaangażowani i zmotywowani.
Martina, Uczestnik szkolenia
Tatra banka (Member of Reiffeisen Group)
Ivana, Uczestnik szkolenia
VSE Holding (Member of RWE Group)
Andriy, Uczestnik szkolenia
Toyota
Martina, Uczestnik szkolenia
Tatra banka (Member of Reiffeisen Group)
Ivana, Uczestnik szkolenia
VSE Holding (Member of RWE Group)
Jeśli nie jesteś pewien, czy ten program szkoleniowy jest dla Ciebie lub masz specyficzne potrzeby, poproś o dodatkowe informacje. Podaj poniżej swoje dane i pytanie. Jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Tobą, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Program jest w pełni konfigurowalny, aby sprostać potrzebom edukacyjnym uczestników firmy. W trakcie gry planszowej wykonują oni zadania w dwóch konkurujących ze sobą zespołach.
Sugerujemy wybranie 2 tematów z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, a szkolenie skoncentrujemy na ćwiczeniu tych umiejętności podczas różnych sesji gry planszowej Amundsen.
Tematy, które mogą być uwzględnione (wymagane jest zawężenie do 2 kluczowych tematów):
I. Wizja i wyznaczanie celów
II. Realizacja
III. Ocena
Program Przywództwo zainspirowany przez Amundsena prowadzony jest przez dwóch trenerów, którzy stale się uzupełniają. Jest to niezbędne zarówno w przypadku nauki kierowanej, jak i elementów gry.
Naszymi ekspertami w tym szkoleniu są:
Szkolenie jest odpowiednie dla liderów, którzy mają doświadczenie i szukają innowacyjnego sposobu na sprawdzenie i dalszy rozwój swoich umiejętności przywódczych.
Jednocześnie wykorzystujemy to szkolenie jako część programów zarządzania talentami dla liderów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z przywództwem.
Szkolenie trwa 2 dni, zazwyczaj od 9:00 do 17:00, z przerwą na lunch i dwiema przerwami na kawę pomiędzy nimi.
Maksymalna wielkość grupy na tym szkoleniu to 12 uczestników i jest to ściśle przestrzegane.
Odpowiednia na szkolenie jest duża sala szkoleniowa, która umożliwia ustawienie tablicy gamifikacyjnej – plansza Bieguna Południowego i wystarczająca ilość miejsca na działania.
Dla naszych klientów tworzymy dopasowane treści i oferty cenowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub uzyskać wycenę dla swojej firmy, skontaktuj się z nami.
Przywództwo inspirowane Amundsenem to dwudniowy program typu experiential, prowadzony w bezpośrednim kontakcie. Wszystkie nasze działania rozwojowe staramy się w jak największym stopniu dostosować do potrzeb i możliwości naszych klientów. W przypadku tego programu skrócenie go nie wchodzi w grę, ponieważ nie byłoby możliwe przekazanie ukierunkowanej nauki związanej z doświadczeniem.
Opracowaliśmy wersję online programu, która składa się z 4 x 3 godzinnych bloków, które najlepiej przeprowadzić w ciągu dwóch kolejnych dni.