Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Feedback & Rozwój
  • Nauka przez doświadczenie
  • Szkolenie oparte na grach i historii
  • Odwaga liderska

Czy masz trudności z zaangażowaniem doświadczonych menedżerów i talentów w proces uczenia się?

Twoi menedżerowie mogli już uczestniczyć w wielu programach rozwojowych. Często oznacza to, że nie są oni zbyt chętni na „kolejne szkolenie z przywództwa”. Jednak mimo wszystko skorzystaliby z dalszego uczenia się i wykorzystania zdobytej wiedzy w pracy.

Być może masz również grupę talentów, które chętnie rozwijają swój potencjał i chciałbyś zachęcić ich do rozwoju i rozpalić ich wewnętrzny ogień jeszcze bardziej.

 

Gry i historie zwiększają skuteczność szkoleń dla liderów

Odpowiedzią mogą być szkolenia oparte na grach i historiach, skoncentrowane i dostosowane do potrzeb menedżerów. Idealnie byłoby, gdyby „część związana z grą” wykraczała poza granice szkolenia, zwiększając w ten sposób szanse na długotrwały efekt.

Pytanie brzmi – gdzie można znaleźć takie idealne rozwiązanie?

Siedem lat sukcesu, dzięki przywództwu zainspirowanemu przez Amundsena

DEVELOR inspiruje uczestników historią skutecznego lidera i jego zespołu, którzy potrafili osiągnąć sukces w bezlitosnych okolicznościach, dzięki świetnej strategii i przygotowaniu, zgranemu zespołowi, gotowości do ryzyka, dobremu przywództwu i skupieniu się na jednym głównym celu.

To jest to, co napędzało naukę ponad 3500 uczestników w 250 grupach szkoleniowych w 80 firmach. Czy teraz jest Twój czas?

 

Popularne szkolenie oparte na opowieści dla liderów na wszystkich poziomach

Podczas dwudniowego programu nauczania opartego na doświadczeniu uczestnicy będą:

  • Doświadczać podróży przywódczej
  • Uświadomią sobie, jak ważne są umiejętności przywódcze w praktyce
  • Ustalą strategię zespołu i będą pracować nad jej realizacją
  • Opanują wybrane kompetencje przywódcza

Dynamiczne połączenie teorii, filmów wideo, ćwiczeń na różnych poziomach zaawansowania oraz ruchu na planszy sprawi, że uczestnicy przez całe 2 dni szkoleniowe będą czuli się zaangażowani, a przeżycia doświadczane podczas szkolenia, pozostawią po sobie głęboki ślad w pamięci.

Możemy nawet osiągnąć ten efekt w trybie online!. Zapytaj nas o szczegóły.

Jak liderzy mogą czerpać inspiracje od Amundsena i Scotta?

Roald Amundsen i Robert Falcon Scott podjęli to samo wyzwanie, ale obaj zastosowali zupełnie inne podejście do jego realizacji.

Historia wyścigu dwóch mężczyzn jest tak naprawdę historią dwóch bardzo różnych stylów przywództwa. Podczas szkolenia uczestnicy rywalizują w swoim wyścigu – w szkoleniu biorą udział dwie drużyny. W tym samym czasie oglądają fragmenty filmu dokumentujące rzeczywistą wyprawę na biegun południowy w 1911 roku.

Połączenie ich doświadczeń szkoleniowych – planowanie, strategia, realizacja, decyzje podejmowane ad hoc, ćwiczenia sytuacyjne, sytuacja modelowa – z historią Amundsena i Scotta daje unikalną korzyść edukacyjną.

 

Jak liderzy mogą czerpać inspiracje od Amundsena i Scotta?

Roald Amundsen i Robert Falcon Scott podjęli to samo wyzwanie, ale obaj zastosowali zupełnie inne podejście do jego realizacji.

Historia wyścigu dwóch mężczyzn jest tak naprawdę historią dwóch bardzo różnych stylów przywództwa. Podczas szkolenia uczestnicy rywalizują w swoim wyścigu – w szkoleniu biorą udział dwie drużyny. W tym samym czasie oglądają fragmenty filmu dokumentujące rzeczywistą wyprawę na biegun południowy w 1911 roku.

Połączenie ich doświadczeń szkoleniowych – planowanie, strategia, realizacja, decyzje podejmowane ad hoc, ćwiczenia sytuacyjne, sytuacja modelowa – z historią Amundsena i Scotta daje unikalną korzyść edukacyjną.

 

Cenna nauka przywództwa w pakiecie roboczym

Zwiększone zaangażowanie

Oprócz zabawy, gry dają również możliwość podejmowania decyzji, osiągania celów i obserwowania własnych postępów. Wszystko to sprawia, że uczestnicy są zaangażowani i zmotywowani.

Lepsza retencja i przypominanie informacji

Podczas debriefingu gry na szkoleniu, łączymy emocjonalne, pamiętne doświadczenia z treścią w sposób, który prowadzi do głębszego zrozumienia i lepszej retencji. Ponadto, po zakończeniu programu uczestnicy często wracają do gry, aby przypomnieć sobie, czego się nauczyli.

Łączy pojęcia i pomysły

Biorąc pod uwagę sytuację w grze, uczestnicy analizują informacje nie w sposób linearny, ale kompleksowy. Rozumieją, jak jeden pomysł wiąże się z drugim.
Nauczanie oparte na grach jest sposobem na pokazanie, że koncepcje i systemy, które mogą wydawać się teoretyczne i odległe, w rzeczywistości działają i są wykorzystywane.

Ułatwia łączenie abstrakcji z konkretami

Nauczanie oparte na grach jest sposobem na pokazanie, że koncepcje i systemy, które mogą wydawać się teoretyczne i odległe, w rzeczywistości działają i są wykorzystywane.

Sprawia, że wiedza jest bardziej dostępna

W szkoleniu opartym na grze mogą brać udział pracownicy o różnym poziomie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy będą mogli uczyć się na podstawie działań bardziej doświadczonych kolegów i działać intuicyjnie.
Uczestnicy podejmują decyzje, które wymagają analizy i syntezy. Później wykorzystają to doświadczenie do rozwiązywania podobnych problemów w prawdziwym życiu.

Pomaga rozwijać krytyczne myślenie

Uczestnicy podejmują decyzje, które wymagają analizy i syntezy. Później wykorzystają to doświadczenie do rozwiązywania podobnych problemów w prawdziwym życiu.

Promuje miłość do nauki

Gry są zabawą. A kiedy uczestnicy uczą się w ten sposób, zaczynają zakochiwać się w temacie, treści i pomysłach. Uświadamiają sobie, że nauka jest naprawdę przydatna. A to sprawia, że są o krok bliżej do uczenia się przez całe życie.
Oprócz zabawy, gry dają również możliwość podejmowania decyzji, osiągania celów i obserwowania własnych postępów. Wszystko to sprawia, że uczestnicy są zaangażowani i zmotywowani.

Co uczestnicy sądzą o Przywództwie Amundsena?

Martina, Uczestnik szkolenia

Tatra banka (Member of Reiffeisen Group)

Oczywiście, bardzo ważne jest to, że nauczyłem się wielu nowych rzeczy, które mogę wykorzystać. Ale forma była na najwyższym poziomie, zarówno rozrywkowa jak i informacyjna, po prostu dobra. To właśnie te poważne rzeczy zapamiętam tym lepiej. Łączenie teorii, praktyki, gier i ćwiczeń, świetne!

Ivana, Uczestnik szkolenia

VSE Holding (Member of RWE Group)

Bardzo dziękuję za wspaniale przeprowadzony program talentów i imprezę finałową z Amundsenem. Samo szkolenie jest wspaniale skomponowane, jakość trenera podkreśliła nawet wysoki standard. Dziękuję.

Show more Testimonials

Zdobądź więcej informacji o tym wpływowym szkoleniu z zakresu przywództwa!

Jeśli nie jesteś pewien, czy ten program szkoleniowy jest dla Ciebie lub masz specyficzne potrzeby, poproś o dodatkowe informacje. Podaj poniżej swoje dane i pytanie. Jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Tobą, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Informacje dodatkowe

Kluczowe tematy

Program jest w pełni konfigurowalny, aby sprostać potrzebom edukacyjnym uczestników firmy. W trakcie gry planszowej wykonują oni zadania w dwóch konkurujących ze sobą zespołach.

Sugerujemy wybranie 2 tematów z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, a szkolenie skoncentrujemy na ćwiczeniu tych umiejętności podczas różnych sesji gry planszowej Amundsen.

Tematy, które mogą być uwzględnione (wymagane jest zawężenie do 2 kluczowych tematów):

I. Wizja i wyznaczanie celów

  • strategia i myślenie strategiczne: myślenie analityczne, ustalanie priorytetów, kreatywne rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji
  • planowanie zasobów
  • prezentacja strategii.

II. Realizacja

  • style przywództwa
  • zarządzanie konfliktami
  • efektywne spotkania
  • delegowanie uprawnień
  • argumentacja
  • informacja zwrotna
  • współpraca w zespole

III. Ocena

  • nagrody i uznanie
  • uczenie się na błędach i miejsce na innowacje/doskonalenie
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • trwała zmiana
  • ocena wyników
  • plan działania

Eksperci

Program Przywództwo zainspirowany przez Amundsena prowadzony jest przez dwóch trenerów, którzy stale się uzupełniają. Jest to niezbędne zarówno w przypadku nauki kierowanej, jak i elementów gry.

Naszymi ekspertami w tym szkoleniu są:

  • Czechy: Petra Chaloupková, Pavlína Moudrá
  • Węgry: Nándor Csirmaz
  • Polska: Bartek Wrzosek, Sara Surtel
  • Slowacja: Martina Georgievová, Denis Bulejka, Michal Stoklasa
  • Ukraina: Andrii Zhurbin, Marianna Khonina, Oksana Yurik

Grupa docelowa

Szkolenie jest odpowiednie dla liderów, którzy mają doświadczenie i szukają innowacyjnego sposobu na sprawdzenie i dalszy rozwój swoich umiejętności przywódczych.

Jednocześnie wykorzystujemy to szkolenie jako część programów zarządzania talentami dla liderów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z przywództwem.

Wymagania dotyczące szkolenia

Szkolenie trwa 2 dni, zazwyczaj od 9:00 do 17:00, z przerwą na lunch i dwiema przerwami na kawę pomiędzy nimi.

Maksymalna wielkość grupy na tym szkoleniu to 12 uczestników i jest to ściśle przestrzegane.

Odpowiednia na szkolenie jest duża sala szkoleniowa, która umożliwia ustawienie tablicy gamifikacyjnej – plansza Bieguna Południowego i wystarczająca ilość miejsca na działania.

Wycena

Dla naszych klientów tworzymy dopasowane treści i oferty cenowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub uzyskać wycenę dla swojej firmy, skontaktuj się z nami.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak długo trwa program?

Przywództwo inspirowane Amundsenem to dwudniowy program typu experiential, prowadzony w bezpośrednim kontakcie. Wszystkie nasze działania rozwojowe staramy się w jak największym stopniu dostosować do potrzeb i możliwości naszych klientów. W przypadku tego programu skrócenie go nie wchodzi w grę, ponieważ nie byłoby możliwe przekazanie ukierunkowanej nauki związanej z doświadczeniem.

Opracowaliśmy wersję online programu, która składa się z 4 x 3 godzinnych bloków, które najlepiej przeprowadzić w ciągu dwóch kolejnych dni.