„Nauka to nie wydarzenie, ale proces ”- coraz więcej organizacji uznaje wpływ badania Brinckerhoffa: Efekt rozwoju każdego człowieka w dużej mierze zależy od tego, co robimy przed i po szkoleniu. Koncept X-learning Develor to sposób na wydłużenie procesu uczenia się.
Projektowanie treści złożonego projektu rozwojowego rozpoczyna się od zdefiniowania głównych biznesowych kluczowych wskaźników efektywności, które mają zostać ulepszone; to jest źródło definicji krytycznych zachowań, które należy rozwinąć, aby osiągnąć oczekiwany rezultat. Specjaliści Develor kierują się logiką mechanizmu planowania Kirkpatricka, aby zapewnić organizacyjny wpływ naszych programów.
Rolą elementów zarządzania zmianą jest wzbudzenie chęci zmiany dotychczasowych praktyk. Jednocześnie zapewniamy, że organizacja, bezpośredni przełożeni, współpracownicy i inni interesariusze reagują przychylnie i wspierająco na nowe zachowanie.
Po szkoleniu wdrażane są narzędzia, procesy, systemy i działania wspierające zmianę zachowań, aby zmotywowany uczestnik przenosił motywację i zaangażowanie na zwykłe dni robocze. Wdrażamy systemy monitoringu, które zapewniają natychmiastową i ciągłą informację zwrotną zarówno dla organizacji, jak i dla uczestnika; ponieważ wiemy, że największą motywacją do zmiany jest sam postęp zmiany.
Świadome i ustrukturyzowane wdrożenie podejścia x-learning jest gwarancją, że program rozwojowy przyczynia się do wyników biznesowych i dowodzi, że interwencja szkoleniowa stworzyła wartość dla organizacji.
Tematy
Jak to robimyObsługa działań hybrydowych
Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.