Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Candidate Experience Przyszłości

Wdrożenie nowego pracownika zawsze jest wyzwaniem dla firmy. Jakie działania podjąć, aby zapewnić sprawne wdrożenie i sprawić aby nowozatrudniona osoba chciała pozostać w firmie? Może wydawać się to szczególnie trudne w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości. Ale czy na pewno? Może nowa rzeczywistość to szansa na nowe, lepsze rozwiązania? Przez ostatni rok pojawiło się dużo zmian, a wszystkie procesy musiały zostać dostosowane do nowych okoliczności. W każdej zmianie możemy jednak upatrzyć szansę 😊

Czym nazywamy onboarding?

Onboradingiem nazywamy wszelkie działania związane z wdrożeniem nowego pracownika do firmy. Celem onboardingu jest zapoznanie nowego pracownika z misją i wizją firmy, przekazanie wartości jakimi firma się kieruje czy też szczegółowe omówienie zakresu obowiązków czy zapoznanie z innymi pracownikami. Dzięki tym działaniom już od pierwszych godzin motywacja, zaangażowanie czy też identyfikacja z firmą nowego pracownika rośnie.

Badania pokazują, że brak onboardingu dla aż 31% ludzi spowodował ich odejście z firmy w ciągu 6 miesięcy od zatrudnienia, a tylko 12% uważa, że otrzymało prawidłowe wdrożenie.

Onboarding w czasach pandemii

W jaki sposób poradzić sobie z potrzebą zatrudnienia nowych osób i ich onboardingu w pandemii. Jak ocenić czy kandydaci spełniają nasze oczekiwania przy jednoczesnym zapewnieniu atrakcyjnej formy rekrutacji. Wraz z PwC przeprowadziliśmy projekt onboardingowy – fabularna gra rekrutacyjna, która została w pełni przeprowadzona online. Celem projektu była weryfikacja kluczowych kompetencji kandydatów, przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej formy rekrutacji.

Wyzwania jakim między innymi stawiliśmy czoła:
🔸 Kwestie techniczne – dobór narzędzi, zapewnienie wszystkim kandydatom dostępu do platformy przy zachowaniu dobrej jakości połączenia.
🔸 Czas trwania i zaangażowanie uczestników – odnalezienie złotego środka, aby utrzymać zaangażowanie kandydatów przy jednoczesnym zachowaniu rozbudowanej fabuły gry.
🔸 Efekt WOW – stworzenie angażującej gry rekrutacyjnej online 😊

Efekty w liczbach

✔ 70 zaproszonych kandydatów
✔ 84% frekwencja
✔ 12 sesji online
✔ 51% zatrudnionych osób
✔ 98% kandydatów oceniło proces rekrutacji na bardzo wysoki

 

 

Webinar - Candidate Experience Przyszłości

Webinar - Candidate Experience Przyszłości

Powiązane artykuły