Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Candidate Experience Przyszłości

    Wdrożenie nowego pracownika zawsze jest wyzwaniem dla firmy. Jakie działania podjąć, aby zapewnić sprawne wdrożenie i sprawić aby nowozatrudniona osoba chciała pozostać w firmie? Może wydawać się to szczególnie trudne w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości. Ale czy na pewno? Może nowa rzeczywistość to szansa na nowe, lepsze rozwiązania? Przez ostatni rok pojawiło się dużo zmian, a wszystkie procesy musiały zostać dostosowane do nowych okoliczności. W każdej zmianie możemy jednak upatrzyć szansę 😊

    Czym nazywamy onboarding?

    Onboradingiem nazywamy wszelkie działania związane z wdrożeniem nowego pracownika do firmy. Celem onboardingu jest zapoznanie nowego pracownika z misją i wizją firmy, przekazanie wartości jakimi firma się kieruje czy też szczegółowe omówienie zakresu obowiązków czy zapoznanie z innymi pracownikami. Dzięki tym działaniom już od pierwszych godzin motywacja, zaangażowanie czy też identyfikacja z firmą nowego pracownika rośnie.

    Badania pokazują, że brak onboardingu dla aż 31% ludzi spowodował ich odejście z firmy w ciągu 6 miesięcy od zatrudnienia, a tylko 12% uważa, że otrzymało prawidłowe wdrożenie.

    Onboarding w czasach pandemii

    W jaki sposób poradzić sobie z potrzebą zatrudnienia nowych osób i ich onboardingu w pandemii. Jak ocenić czy kandydaci spełniają nasze oczekiwania przy jednoczesnym zapewnieniu atrakcyjnej formy rekrutacji. Wraz z PwC przeprowadziliśmy projekt onboardingowy – fabularna gra rekrutacyjna, która została w pełni przeprowadzona online. Celem projektu była weryfikacja kluczowych kompetencji kandydatów, przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej formy rekrutacji.

    Wyzwania jakim między innymi stawiliśmy czoła:
    🔸 Kwestie techniczne – dobór narzędzi, zapewnienie wszystkim kandydatom dostępu do platformy przy zachowaniu dobrej jakości połączenia.
    🔸 Czas trwania i zaangażowanie uczestników – odnalezienie złotego środka, aby utrzymać zaangażowanie kandydatów przy jednoczesnym zachowaniu rozbudowanej fabuły gry.
    🔸 Efekt WOW – stworzenie angażującej gry rekrutacyjnej online 😊

    Efekty w liczbach

    ✔ 70 zaproszonych kandydatów
    ✔ 84% frekwencja
    ✔ 12 sesji online
    ✔ 51% zatrudnionych osób
    ✔ 98% kandydatów oceniło proces rekrutacji na bardzo wysoki

     

     

    Webinar - Candidate Experience Przyszłości

    Webinar - Candidate Experience Przyszłości


      Powiązane artykuły