Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    W dniach 29-30 stycznia 2018 roku przy ul. Chłodnej 51 odbędą się WarsztatyClient Retention Trends. W roli prelegenta wystąpi Dyrektor Zarządzający Develor Polska Sp. z o.o. – Bartłomiej Wrzosek, który opowie o znaczeniu Customer Experience w utrzymaniu klienta. Zostaną przedstawione wyniki i wnioski dla retencji z badania Customer Experience Develor Polska a także przewidziana jest dyskusja w grupach tak aby każdy z Państwa mógł opowiedzieć o swoich doświadczeniach i opinii na temat wpływu CX na utrzymanie klienta. Ponadto na warsztatach dowiedzą się Państwo czym kierują się klienci, kiedy podejmują decyzje oraz czy mechanizmy stosowane w retencji dzisiaj, jutro będą nadal aktualne.

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły