Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Mamy za sobą kolejną edycję Kawy z Develorem. Tym razem zajęliśmy się tematem efektywności szkoleń i zadaliśmy kontrowersyjne pytanie: Czy szkolenia przynoszą oczekiwane przez biznes rezultaty? W gronie profesjonalistów HR mieliśmy okazję zastanowić się nad tą tezą, a także przedyskutować badania, dobre praktyki i studia przypadków.

     

    Nasze spotkanie miało nietypową formę – sądu nad szkoleniami. Pojawił się oskarżyciel w osobie Managera, który obwinił Szkolenie m.in. o marnowanie czasu pracowników, nieskuteczność czy brak zastosowania zdobywanej wiedzy w praktyce. W rozprawie brali udział również uczestnicy Kawy z Develorem. Podczas paneli dyskusyjnych oraz warsztatów mieli okazję przeanalizować przytoczone przez Managera oraz Szkolenie argumenty,
    a także zaproponować swoje, wynikające z własnych doświadczeń.

     

    Gorące dyskusje zaowocowały kilkoma ciekawymi wnioskami. Uczestnicy jednogłośnie uznali, że jedną z ważniejszych kwestii dla osiągnięcia oczekiwanych rezultatów jest traktowanie szkolenia jako proces, a nie jednorazowe wydarzenie.

    Drugim wnioskiem był fakt, że Managerowie oczekują rezultatów, ale niezbyt chętnie angażują się w ich sprecyzowanie i przekazanie realizującym projekt, a jeszcze mniej
    w implementację umiejętności swoich ludzi w praktykę. Podczas spotkania przeprowadziliśmy ankietę na żywo, z której możemy wyciągnąć kilka wniosków, m.in.:

    1. Pracownicy firm chętnie biorą udział w szkoleniach – blisko 86% ankietowanych stwierdziło, że uczestnicy szkoleń są zmotywowani do brania w nich aktywnego udziału.
    2. Szkolenia nie są jednak odpowiednio przygotowane. Aż ponad 85% respondentów stwierdziło, że nie są one poprzedzane testami wiedzy i kompetencji uczestników szkoleń, przeprowadzanych w ich firmach.
    3. O ile realizacja szkoleń stoi na wysokim poziomie, to główną przyczyną braku oczekiwanych efektów jest implementacja – większość ankietowanych nie tylko nie mierzy wpływu szkolenia na rezultaty biznesowe, ale także, w blisko 79% przypadków, respondenci nie weryfikują zmian w zachowaniach lub postawach uczestników szkoleń.

    Ankieta ta jest częścią większego badania prowadzonego przez firmę Develor w ostatnich dwóch latach podczas naszych cyklicznych śniadań skierowanych do działów HR. Jej wyniki już wkrótce!

     

    Tymczasem zapraszamy Państwa na następną, wiosenną edycję naszej konferencji. Kolejna Kawa z Develorem już 9 maja. Jej tematem będzie Edutainment.
    Zastanowimy się wtedy jak angażować uczestników szkoleń poprzez zabawę.

    Do zobaczenia!

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły