Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Wraz z ciągłym rozwojem technologicznym, miejsce do nauki stało się aspektem, który należy wziąć pod uwagę podczas organizacji projektów rozwojowych. „Czy powinienem zorganizować szkolenie dla mojego zespołu stacjonarnie, na sali szkoleniowej, czy może wersja online byłaby lepsza?” Przy podejmowaniu tej decyzji należy wziąć pod uwagę wiele aspektów – wygoda i komfort uczestników są wśród nich!

    Program DEVELOR Blended Learning – Extended Learning to podejście zorientowane na osobę uczącą się, dzięki któremu zapewniamy efektywne doświadczenia edukacyjne poprzez świadome łączenie miejsca i czasu na naukę. Łączymy doświadczenie trenerów
    z możliwościami jakie daje nam technologia.

    Czas na naukę – Kluczowa różnica między Blended a Extended Learning

    Oprócz tradycyjnego rozróżnienia form szkoleniowych na online i offline, wyróżniamy także elementy w drugim wymiarze: czasu na naukę. Co kryje się pod tym pojęciem? Rozróżniamy czy uczestnicy szkoleń angażują się w naukę w tym samym czasie (podczas szkolenia prowadzonego przez trenera lub facylitatora), czy też mają dostęp do materiałów edukacyjnych, narzędzi, symulacji i ćwiczeń, z których mogą korzystać w dowolnym momencie, który im odpowiada, bez wsparcia trenera. W przypadku szkolenia na sali, trener jednocześnie uczy całą grupę – nazywamy to uczeniem synchronicznym. W przypadku drugiej opcji, każdy uczestnik korzysta z materiałów w dowolnym dla niego momencie – nazywamy to uczeniem asynchronicznym.

    Przykłady synchronicznego nauczania

    Przykłady elementów nauczania synchronicznego jest wiele. Kursy szkoleniowe, warsztaty, coaching indywidualny lub zespołowy, szkolenia oparte na grach lub outdoorowe sesje z facylitatorem. Co więcej, wirtualne zamienniki powyższych przykładów też mogą być synchroniczne. Wirtualne klasy, webinaria, coaching online
    a nawet szkolenia oparte na grach online to typowe przykłady synchronicznego nauczania.

    Jakie są przykłady asynchronicznego nauczania?

    Większość z nas już teraz jest w stanie wymienić kilka przykładów wirtualnych elementów nauczania asynchronicznego. W rzeczywistości, dzięki internetowi i nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, zakres elementów asynchronicznych ciągle się powiększa. Materiały e-learningowe, mikro-lekcje online, symulacje biznesowe czy narzędzia wspierające efektywność, to tylko kilka przykładów szerokiej gamy rozwiązań DEVELOR, które oferujemy naszym klientom.
    Jednocześnie, istnieją także asynchroniczne elementy offline. Jednak często jest tak, że nie jesteśmy świadomi, że to czego akurat używamy jest w rzeczywistości elementem asynchronicznego nauczania. Portfolio DEVELOR również obfituje w te elementy. Indywidualne lub zespołowe zadania do wykonania między sesjami szkoleniowymi, pisemne podsumowania, rekomendacje książek lub filmików edukacyjnych, check-listy kontrolne do wydrukowania, skrypty, szablony to te, których najczęściej używamy.

    Nielimitowane możliwości Blended Learning – błogosławieństwo czy przekleństwo?

    Z jednej strony, obfitość narzędzi brzmi kusząco. Czy może być coś lepszego niż posiadanie wielu możliwości tworzenia unikalnego programu dla uczestników? Jako eksperci w obszarze nauki i rozwoju, oferujemy możliwie najlepiej dobrane kombinacje narzędzi dla danej grupy docelowej.
    Z drugiej strony, stanowi to olbrzymie wyzwanie. Ogrom możliwości wymaga doskonałej znajomości dostępnych narzędzi i metod, świadomego planowania i trafnej oceny potrzeb i możliwości danej organizacji i grupy docelowej.

    Jeśli nie czujesz się komfortowo w planowaniu ścieżek nauki w Twojej organizacji, skorzystaj z pomocy zewnętrznego eksperta.

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.