Studium przypadku PwC

NANOSHADOW – REKRUTACJA NA PRAKTYKI NOWEJ GENERACJI

PIERWSZY FABULARNY CASE REKRUTACYJNY

WYZWANIE

✔ Intensywna rekrutacja dużej liczby studentów i absolwentów na praktyki jesienno-zimowe do Audytu PwC na terenie całej Polski
w krótkim czasie.

✔ Pokazanie, z czym się wiąże praca Audytora w atrakcyjny sposób, przykuwający uwagę młodych ludzi z pokolenia Millenials, przy jednoczesnym zachowaniu poufności projektów realizowanych dla klientów.

✔ Przygotowanie wyróżniającej się na rynku kampanii rekrutacyjnej skierowanej do młodej grupy docelowej.

CELE PROJEKTU

✔ Employer branding – pokazujący, że PwC jest OK i audyt jest OK

✔ Wprowadzenie innowacyjnej, wyróżniającej na rynku formy rekrutacji – gry

✔ Efektywna metodologia oceny kompetencji potencjalnych pracowników audytu – stażystów

KONCEPCJA

W tej części zarekomendowaliśmy klientowi stworzenie gry rekrutacyjnej zawierającej intrygującą fabułę zbudowaną wokół firmy NanoShadow – fikcyjnego klienta PwC, która zostanie wykorzystana na każdym etapie wydarzenia dla budowania ponadprzeciętnego doświadczenia kandydata.

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

✔ Poznanie PwC od środka

✔ Poznanie nowych ludzi (innych kandydatów i pracowników PwC)

✔ Wzbogacenie wiedzy o specyfice pracy audytorów

✔ Przeżycie pasjonującej przygody

PROMOCJA WYDARZENIA

W fazie promocji projektu powstała fikcyjna firma Nanoshadows wraz ze stroną internetową, profilem FB jej kontrowersyjnego prezesa i szeregiem działań na portalach, w radio studenckim i i innych mediach m.in. krótkie zadania/testy.

PRZYGOTOWANIE METODOLOGII I ASESORÓW

We współpracy zespołem audytu klienta opracowaliśmy zestaw 4 zadań rekrutacyjnych oddających specyfikę pracy audytora m.in. rozmowa z klientami, czy analiza błedów w fakturach.
Ponadto pod istniejący model kompetencyjny opracowaliśmy karty zachowań i oceny kandydatów.
Dla zwiększenia doświadczenia kandydatów przygotowaliśmy także zestaw mniejszych zadań fabularnych nawiązujących do zagadki Nanoshadows i zbliżonych do wyzwań spotykanych w popularnych w ostatnich latach escape room (pokojach zagadek).

GRA/EVENT REKRUTACYJNY

W event rekrutacyjny zostało zaangażowanych ponad 30 pracowników klienta, uczestnicy w dwóch turach – porannej i popołudniowej mieli okazję wziąć udział w grze – fikcyjnym audycie Nanoshadows i rozwiązaniu zagadki malwersacji w tej firmie

 

 

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat tego przykładu napisz do nas na adres: info.poland@develor.com