W imieniu Develor Polska i Develor International zapraszamy do badania z obszaru Customer Experience (CX), które ma na celu zbadanie opinii menadżerów w odpowiednich segmentach biznesowych, dla zapewnienia kompleksowej analizy o stanie obsługi klienta (CX), ale także aktualnych trendów oraz porównania opinii kadry kierowniczej z opiniami Państwa klientów. Kwestionariusz DEVELOR CX jest kompleksowym badaniem dotyczącym tematu CX w Polsce, które jest prowadzone równolegle w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Wypełnienie kwestionariusza zajmuje tylko 20 minut i składa się on z 24 pytań (głównie jednokrotnego wyboru). Wszyscy uczestnicy badania otrzymają oficjalny międzynarodowy raport CX, najpóźniej w połowie 2016 roku. Po wypełnieniu badania prosimy o pozostawienie swoich danych (korzystając z formularza kontaktowego) w celu otrzymania raportu.
Wypełnienie kwestionariusza zajmuje tylko 20 minut i składa się on z 24 pytań (głównie jednokrotnego wyboru). Wszyscy uczestnicy badania otrzymają oficjalny międzynarodowy raport CX, najpóźniej w połowie 2016 roku. Po wypełnieniu badania prosimy o pozostawienie swoich danych (korzystając z formularza kontaktowego) w celu otrzymania raportu.
Dziękuję za wkład w sukces badania. Wyniki będą prezentowane we wszystkich krajach uczestniczących na oficjalnym spotkaniu. Poinformujemy Państwa o miejscu i czasie ogłaszania wyników badania w odpowiednim czasie.
Bartłomiej Wrzosek
Managing Director
DEVELOR Polska
Tematy
UncategorizedObsługa działań hybrydowych
Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.