Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby
    banner CX_2016v2
    W imieniu Develor Polska i Develor International zapraszamy do badania z obszaru Customer Experience (CX), które ma na celu zbadanie opinii menadżerów w odpowiednich segmentach biznesowych, dla zapewnienia kompleksowej analizy o stanie obsługi klienta (CX), ale także aktualnych trendów oraz porównania opinii kadry kierowniczej z opiniami Państwa klientów. Kwestionariusz DEVELOR CX jest kompleksowym badaniem dotyczącym tematu CX w Polsce, które jest prowadzone równolegle w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.  
    Wypełnienie kwestionariusza zajmuje tylko 20 minut i składa się on z 24 pytań (głównie jednokrotnego wyboru). Wszyscy uczestnicy badania otrzymają oficjalny międzynarodowy raport CX, najpóźniej w połowie 2016 roku. Po wypełnieniu badania prosimy o pozostawienie swoich danych (korzystając z formularza kontaktowego) w celu otrzymania raportu.

    Przejdź do badania.

    Dziękuję za wkład w sukces badania. Wyniki będą prezentowane we wszystkich krajach uczestniczących na oficjalnym spotkaniu. Poinformujemy Państwa o miejscu i czasie ogłaszania wyników badania w odpowiednim czasie.

    Bartłomiej Wrzosek
    Managing Director
    DEVELOR Polska

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły