Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

     

    Po raz pierwszy w Polsce wyniki i wnioski unikalnego w regionie Europy Centralno-Wschodniej Badania Customer Experience 2017 Develor International!

    ZAANGAŻOWANE środowisko pracy składa się z pracowników, którzy są zmotywowani i przekonani do działania w jak najlepszym interesie swojej firmy. ZAANGAŻOWANI klienci są pełni entuzjazmu dla Twojej firmy, lojalni, aktywnie promujący jej produkty i usługi. Każda firma marzy o jak największej ilości takich klientów, ale niewielu udaje się to osiągnąć. Jaki jest sekret tworzenia legendarnego Customer Experience? Odpowiedzi na to pytanie poszukamy na najbliższym śniadaniu biznesowym z cyklu Kawa z Develorem

    Miejsce: Digital Knowledge Village
    ul. Puławska 457, Warszawa

    Termin: 9 listopada 2017 godzina 9:00 -12:30

    Temat: Customer Experience – na polu bitwy o zaangażowanych klientów i pracowników.

    Sir Richard Branson, twórca sukcesu wielu przedsiębiorstw skupionych pod szyldem Virgin, powiedział: „Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników – oni zatroszczą się o klientów.”

    Nasze projekty i badania zdecydowanie potwierdzają tę tezę w wielu obszarach. Przykładowo, aż 40% ankietowanych klientów potwierdziło, że wielokrotnie spotkało się z niezaangażowanymi pracownikami dostawcy,  którzy nie zaoferowali im produktu bądź usługi. 47% klientów oczekuje, że będzie miało do czynienia z kompetentnym personelem.

    Jak jednak spełnić to oczekiwanie w dzisiejszych czasach, gdzie trwa prawdziwa
    wojna o pozyskanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, a rotacja w niektórych branżach osiąga swoje apogeum, utrudniając realizację właściwych standardów obsługi.

    Jak wiadomo, na wojnie nie ma nagrody za drugie miejsce. Tylko te firmy, które będą
    w stanie zatrudnić, wyszkolić i zatrzymać personel, mają szansę na zwycięstwo.

    Podczas naszego wyjątkowego spotkania:

    • Przedstawimy tegoroczne wyniki i wnioski płynące z unikalnego badania CX, prowadzonego przez Develor w 4 krajach Europy Centralno-Wschodniej
    • Zaprezentujemy inspirujące przykłady budowania zaangażowania klientów i pracowników wokół CX – case study
    • Zaprosimy do dyskusji i warsztatów związanych z zaangażowaniem pracowników i kształtowaniem pozytywnego doświadczenia klienta

    Spotkania z cyklu Kawa z Develorem to nie tylko możliwość nabycia nowych umiejętności i wiedzy, ale także świetna okazja do wymiany doświadczeń  z innymi reprezentantami działów HR, obsługi klienta i sprzedaży z różnych firm.

    Spotkanie jest bezpłatne, ilość miejsc ograniczona (2 miejsca na firmę) i obowiązuje zasada kolejności zgłoszeń.

    Zapraszamy do zarejestrowania się poprzez wysłanie swojego imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych (tj. e-mail, telefon komórkowy) na adres mailowy Klaudia.Laskowska@develor.com lub telefonicznie +48 22 887 33 30.

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły