Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące ze stosowania strategii zorientowanych na doświadczenie klienta (Customer Experience). Jednocześnie wiele z nich zapomina o potrzebach swoich klientów wewnętrznych. Przekształcenie funkcji wsparcia takich jak IT, HR, Księgowość, czy Zakupy w doskonałe punkty obsługi klienta to nie lada wyzwanie. Jest to również okazja do budowania holistycznej kultury CX i wpływania silnie na poziom doświadczeń naszych pracowników.

    Na najbliższym śniadaniu biznesowym organizowanym przez naszą firmę skupimy się po raz pierwszy nad poziomem i wyzwaniami w obsłudze klienta wewnętrznego

    TematCustomer Experience – Zadbajmy o Klienta Wewnętrznego

    Miejsce: Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457 w Warszawie

    Termin: 27.11.2018  godzina 9:00 – 12:30

    Wewnętrzny Customer Experience to według nas wiodący czynnik wpływający na poziom szeroko rozumianych doświadczeń pracownika. Jeśli zaczniemy wcześniej budować kulturę wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznego możemy osiągnąć większą lojalność
    i motywację pracowników, co przekłada się na większą wydajność organizacji .

    Bardzo prosimy o wypełnienie krótkiego kwestionariusza związanego  z naszym tematem, którego wyniki omówimy na wydarzeniu:
    https://www.surveymonkey.com/r/Z7HPR6H

    Podczas naszego wyjątkowego spotkania:

    • Zaprezentujemy wyniki badań Develor w obszarze CX i inspirujące przykłady budowania odpowiedniej kultury obsługi klienta wewnętrznego
    • Przedstawimy fragmenty naszego unikalnego szkolenia w obszarze perfekcyjnej obsługi klienta wewnętrznego
    • Zaprezentujemy specjalnie zaprojektowaną grę opartą o tablety pt: „Dostarczając SZCZĘŚCIE”
    • Zaprosimy do dyskusji i warsztatów związanych z kształtowaniem pozytywnego doświadczenia klienta wewnętrznego

    Spotkania z cyklu Kawa z Develorem to nie tylko możliwość nabycia nowych umiejętności i wiedzy, a także świetna okazja do wymiany doświadczeń  z innymi reprezentantami działów HR, obsługi klienta i sprzedaży z różnych firm.

    Spotkanie jest bezpłatne, ilość miejsc ograniczona (maksymalnie 2 miejsca na firmę, każda kolejna osoba za dodatkową opłatą) i obowiązuje zasada kolejności rejestracji. Zapraszamy do zarejestrowania się poprzez wysłanie swojego imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych (tj. e-mail, telefon komórkowy) na adres mailowy klaudia.laskowska@develor.com lub telefonicznie +48 22 887 33 30.

     

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły