Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    W dniach 30.11.2017-01.12.2017 w hotelu Bristol w Warszawie odbędzie się II edycja Customer Experience Transformation, z merytorycznym udziałem Develor Polska. Uczestnicy tegorocznej edycji warsztatów zgłębią wiedzę w zakresie Transformacji CX w organizacji – czyli jak skutecznie zaangażować całą firmę, pracowników i wszystkie zasoby tak aby spełniać wszelkie oczekiwania klienta.
    W trakcie tegorocznych warsztatów Bartłomiej Wrzosek – Dyrektor Zarządzający Develor Polska przedstawi wyniki najnowszego badania Customer Experience za rok 2017, przeprowadzonego w 4 krajach Europy Centralno-Wschodniej, a także opowie o wizji Customer Experience opierając się na przykładzie organizacji, która skutecznie zaangażowała pracowników tak by klienci byli w pełni usatysfakcjonowani.

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły