Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

W dniach 30.11.2017-01.12.2017 w hotelu Bristol w Warszawie odbędzie się II edycja Customer Experience Transformation, z merytorycznym udziałem Develor Polska. Uczestnicy tegorocznej edycji warsztatów zgłębią wiedzę w zakresie Transformacji CX w organizacji – czyli jak skutecznie zaangażować całą firmę, pracowników i wszystkie zasoby tak aby spełniać wszelkie oczekiwania klienta.
W trakcie tegorocznych warsztatów Bartłomiej Wrzosek – Dyrektor Zarządzający Develor Polska przedstawi wyniki najnowszego badania Customer Experience za rok 2017, przeprowadzonego w 4 krajach Europy Centralno-Wschodniej, a także opowie o wizji Customer Experience opierając się na przykładzie organizacji, która skutecznie zaangażowała pracowników tak by klienci byli w pełni usatysfakcjonowani.

Obsługa działań hybrydowych

Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.