Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    CX 2016

    Ponad 100 menadżerów z 11 krajów. Prelegenci od Wielkiej Brytanii aż po Zjednoczone Emiraty Arabskie. Praktyczne prezentacje najlepszych przywódców w dziedzinie Customer Experience (CX) z organizacji takich jak: Ford, TESCO, Generali, Provident, Raiffeisen International, GE Money Bank i wielu innych. Interaktywne warsztaty oraz Gala wręczenia nagród za najlepsze projekty CX – Best CX Awards. To wszystko miało miejsce podczas międzynarodowej konferencji CX organizowanej przez Develor zorganizowanej w 2015 roku. Sprawdź jaka była atmosfera oraz komentarze uczestników na tym filmie.

    Odwiedź tegoroczną stronę konferencji i dołącz do tego unikalnego wydarzenia w dniu 9 marca 2016 roku w Budapeszcie, Węgry.

    Zarejestruj się już dziś!

    Dowiedz się więcej o wynikach naszego badania.

    Dowiedz się więcej o ankiecie dla Managerów.

    Masz pytania? Odwiedź FAQ do ankiety CX tutaj.

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły