Bardzo często nasi Klienci zwracają się do nas z potrzebami rozwoju kompetencji ludzi lub restrukturyzacji organizacji czy też działu.
THINK PERFORMANCE
Projektując program rozwojowy, rzucamy wyzwanie naszym klientom, aby zastanowili się, jakie wyniki biznesowe (KPI) chcieliby widzieć w grupie docelowej i poza nią. Tak więc oczekiwany wynik jest na pierwszym miejscu, a projektowanie treści szkoleniowych to tylko ostatni krok fazy przygotowawczej.
Jeśli w pełni zgodzimy się co do mierzalnego celu projektu, możemy zidentyfikować krytyczne zachowania wszystkich odpowiednich grup docelowych, które wymagają poprawy. Wiemy, że długoterminowa zmiana i pozytywny efekt biznesowy będą miały miejsce tylko wtedy, gdy będzie istniał ustrukturyzowany zestaw narzędzi wspierający nowe zachowania, dlatego kolejnym krokiem w procesie jest identyfikacja „Kluczowych Kompetencji”.
Projektowanie kursów szkoleniowych zaczyna się w tym miejscu, po omówieniu wszystkich szczegółów. Nasze kursy szkoleniowe są w pełni zaprojektowane, aby kształcić i usprawniać krytyczne zachowania.
Po szkoleniu upewniamy się, że organizacje wprowadziły Kluczowe Kompetencje, aby monitorować, zachęcać, wzmacniać i nagradzać stosowanie nowo poznanych umiejętności w pracy. Wszystkie te metody razem gwarantują osiągnięcie pożądanej wydajności. Jesteśmy gotowi ocenić nasze wyniki w oparciu o wcześniej ustalony system i wesprzeć nasze kontakty HR, aby wykazać wartość tworzoną w odniesieniu do każdego rodzaju programu rozwojowego, czy to Przywództwa, Sprzedaży czy Zarządzania Talentami.
Tematy
Jak to robimyObsługa działań hybrydowych
Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.