Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    Wszystko powinno się robić tak prosto, jak tylko to jest możliwe – ale nie prościej

    Albert Einstein

    Badania wykazują, że tylko 37% Polaków jest szczęśliwych w swojej pracy*, co oznacza, że ponad połowa z nas spędza dużą część swojego życia na byciu nieszczęśliwymi. Jakie to ma przełożenie na biznes i co można z tym zrobić?

    Czy szczęście może być KPI? Jak je mierzyć i jaki jest z tego biznes?

    Mity satysfakcji i błędy pomiaru – czy można tworzyć wartość, pytając o opinię raz do roku?

    Prościej, mądrzej, fajniej: jak prowadzić stały dialog ze pracownikami, inwestując 10 sekund tygodniowo?

    Bądź z nami 26 lipca i wygraj bezpłatny pilotaż narzędzia w Twojej organizacji!

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły