Pokaż kontakty
    Kontakt    
    • Nastawienie
    • Przywództwo & Zarządzanie
    • Obsługa klienta, sprzedaż & negocjacje
    • Efektywność osobista & komunikacja
    • Teambuilding & współpraca
    • Assessment & Diagnostyka
    • Consulting & Coaching
    • Usługi
    Diagnostyka w organizacji

    Happy At Work

    Indywidualna diagnostyka

    Analiza CAPTain

    Indywidualna diagnostyka

    Development Centre (DC)

    Indywidualna diagnostyka

    Assessment Centre (AC)

    Indywidualna diagnostyka

    Feedback 360°

    Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
    Przeszukaj usługi

    Znaleziono w zasobach

    • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
    Przeglądaj zasoby

    DSC_0016

    „Customer Experience – zaangażowani pracownicy tworzą zaangażowanych klientów”był to temat naszego ostatniego już w tym roku spotkania biznesowego z cyklu ” Kawa z Develorem”, które odbyło się 10 listopada w Hotelu Novotel Centrum w Warszawie.

    Podczas tego spotkania po raz pierwszy w Polsce zaprezentowaliśmy wyniki unikalnego w regionie Europy Wschodniej Badania Customer Experience 2015 przygotowanego przez Develor we współpracy z firmą badawczą Momentor Research.

    O sekrecie tworzenia legendarnego Customer Experience oraz zaangażowaniu klientów opowiadał Bartłomiej Wrzosek, Managing Director Develor Polska oraz Paweł Grudziński, Trener Develor Polska. 

    Już niedługo część raportu dostępna będzie na naszej stronie internetowej!

    Ciekawostka: Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych zagadnień dzisiejszego świata biznesu. Na podstawie międzynarodowego badania CX przeprowadzonego przez DEVELOR w 2015 roku stwierdzono, że w organizacjach gdzie nie zadbano o zadowolenie klientów i spójność z wizerunkiem marki, odnotowano spadek całkowitego dochodu aż do 21%. Gra toczy się zatem o wysoką stawkę.

     

    Kawa z Develorem 11.2015              DSC_0006

    Obsługa działań hybrydowych

    Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.


      Powiązane artykuły