„Customer Experience – zaangażowani pracownicy tworzą zaangażowanych klientów” – był to temat naszego ostatniego już w tym roku spotkania biznesowego z cyklu ” Kawa z Develorem”, które odbyło się 10 listopada w Hotelu Novotel Centrum w Warszawie.
Podczas tego spotkania po raz pierwszy w Polsce zaprezentowaliśmy wyniki unikalnego w regionie Europy Wschodniej Badania Customer Experience 2015 przygotowanego przez Develor we współpracy z firmą badawczą Momentor Research.
O sekrecie tworzenia legendarnego Customer Experience oraz zaangażowaniu klientów opowiadał Bartłomiej Wrzosek, Managing Director Develor Polska oraz Paweł Grudziński, Trener Develor Polska.
Już niedługo część raportu dostępna będzie na naszej stronie internetowej!
Ciekawostka: Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych zagadnień dzisiejszego świata biznesu. Na podstawie międzynarodowego badania CX przeprowadzonego przez DEVELOR w 2015 roku stwierdzono, że w organizacjach gdzie nie zadbano o zadowolenie klientów i spójność z wizerunkiem marki, odnotowano spadek całkowitego dochodu aż do 21%. Gra toczy się zatem o wysoką stawkę.
Tematy
UncategorizedObsługa działań hybrydowych
Pobierz najnowszy e-book pełen sprawdzonych wskazówek, jak działać w zespole hybrydowym.