Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

  • Managerowie najwyższego i średniego szczebla

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Istnieje duża szansa na porażkę firm, które nie dostosują się do ciągle zmieniającego się otoczenia lub nie otworzą się na nowe kierunki.

Zmiany spowodowane czynnikami zewnętrznymi lub wewnętrznymi oraz radzenie sobie z nowymi sytuacjami stanowią znaczną część pracy managerów. Większość teorii i podejść dotyczy tylko kierownictwa najwyższego szczebla. Oznacza to, że metody i rozwiązania są tylko dla tych którzy wprowadzają zmiany w firmie. Opierając się na naszym doświadczeniu, zazwyczaj to kierownictwo średniego a nie najwyższego szczebla boryka się z problemami wynikającymi ze zmian, które trzeba zaakceptować i wdrożyć.

Kurs zapewnia rozwiązania i skuteczne techniki dla kierowników średniego i operacyjnego szczebla, aby mogli skutecznie radzić sobie z zachodzącymi zmianami. Umożliwia im uzyskanie głębszego wglądu w przebieg procesu i jak go skutecznie poprowadzić. Szkolenie pokazuje także naturalne ludzkie reakcje na zmiany oraz sposoby radzenia sobie z nimi w praktyczny sposób.

Nasze dwudniowe szkolenie zapewnia praktyczne narzędzia pozwalające odpowiedzieć na następujące pytania: Jak nadążyć za niebywale szybkim przepływem informacji o zmianach w firmie? Jakich sztuczek przywódczych i narzędzi motywacyjnych użyłbyś aby poradzić sobie z oporem kolegów przed zmianą? Co możesz zrobić aby uniknąć niepowodzeń i osiągać sukcesy?

Cele szkolenia

  • zrozumieć i akceptować konieczność zmiany
  • stosować aktualne techniki zarządzania zmianom
  • oceniać i radzić sobie z oporem kolegów
  • zaplanować cały proces zmian

Topics

  • Definicja zmiany
  • Podstawy zarządzania zmianami
  • Ludzka strona zmian i sukcesu
  • Techniki analizy zmian
  • Powody oporu wobec zmian i sposoby na ich przezwyciężenie
  • Mechanizm zmiany indywidualnej
  • Oczekiwania wobec liderów w procesie zmiany

Potrzebujesz pomocy z Zarządzanie zmianą?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania

Related articles