Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Handlowcy
  • Kierownicy i pracownicy zajmujący się klientami wewnętrznymi / zewnętrznymi

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

Sprzedaż & Obsługa klienta
  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Celem szkolenia jest wsparcie uczestników w pomyślnym wykonaniu ich strategii negocjacyjnej poprzez naukę i ćwiczenia określonego zestawu umiejętności.

Szkolenie prowadzi uczestników przez etapy procesu negocjacji, uczy technik prowadzenia rozmów, budowania zaufania i wywierania wpływu i perswazji. Kładzie nacisk na różne rodzaje technik negocjacyjnych i zadawania pytań, a także na opracowaniu planu negocjacji poprzez konwersję wymiarów.

Uczestnicy uczą się jak osiągnąć porozumienie i zamknąć proces negocjacji, a ponadto to jak z nich korzystać jako klucza do rozwoju.

Negotiation - Master the process

Szkolenie obejmuje również case study i ćwiczenia sytuacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb, podczas których uczestnicy testują i ćwiczą nowo zdobyte umiejętności.

Cele szkolenia

  • świadomie zastosowanie koncepcji negocjacyjnych
  • projektowanie i realizowanie strategii negocjacyjnych
  • postępowanie zgodnie z procesem negocjacji
  • wykorzystywanie kompetencji negocjacyjnych

Tematy

  • Budowanie strategii negocjacyjnej
  • Proces negocjacji
    • Umiejętności związane z etapami procesu negocjacji:
      • Świadoma komunikacja
      • Budowanie zaufania
      • Wpływ i perswazja
      • Techniki zadawania pytań
      • Zrozumienie i konwersja wymiarów
      • Osiąganie porozumienia
      • Ćwiczenia sytuacyjne

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania