Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

  • Pracownicy, których praca wymaga efektywnej komunikacji

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

W wielu przypadkach, odpowiedzią na te pytania jest asertywna komunikacja. Zdolność do obrony siebie i swoich interesów przy jednoczesnym uwzględnieniu interesów drugiej strony. Czy to oznacza, że zawsze musimy zachowywać się asertywnie?

Wierzymy, że życie jest o wiele bardziej złożone i skomplikowane by używać asertywności we wszystkich sytuacjach. W naszym podejściu asertywna komunikacja to WYBÓR.

Jej zastosowanie jest kontekstowe i nie jest odpowiednie we wszystkich sytuacjach które nas spotykają. Jednak podczas trudnych rozmów jest to najlepszy wybór. Na tym skupiamy się w odnowionym programie. Wspieramy zarówno komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Assertive communication - Critical conversations

Program został zaprojektowany w modułowej strukturze aby umożliwić maksymalne dopasowanie do potrzeb organizacji i sytuacji w pracy.

Zasadnicza część programu koncentruje się na podstawowych zasadach asertywność i zapewnia wgląd w konkretne wzorce myślenia (stany ego), które kryją się na naszym instynktownym zachowaniem i wpływają na nas. Uczy to podstawowych technik asertywnej komunikacji w codziennych sytuacjach: jak radzić sobie z agresywnym lub pasywnym zachowaniem.

Druga część programu koncentruje się na radzeniu sobie z wybranymi trudnymi sytuacjami za pomocą poznanych praktycznych technik i sposobów.

Cele szkolenia

  • wykorzystywać umiejętności komunikacyjne, dzięki którym staną się dobrymi odbiorcami, słuchaczami i rozmówcami
  • wykorzystywać metody asertywności w pracy
  • formułować własne potrzeby i oczekiwania w jasny i asertywny sposób
  • nawiązywać partnerskie relacje podczas komunikacji
  • stosować asertywne techniki komunikacji

Tematy

I. Podstawy asertywności

  • Pojęcie i kontekst asertywności
  • Zrozumienie stanów
  • Dlaczego i kiedy być asertywność?
  • Jak być asertywnym – zasady i podstawowe techniki

II. Wykaz trudnych rozmów

  • Udzielanie i odbieranie feedbacku
  • Asertywne mówienie ‘nie’
  • Przekazywanie i otrzymywanie złych wiadomości
  • Asertywna obsługa reklamacji
  • Asertywne rozwiązywanie konfliktów

III. Dodatkowe techniki asertywności

Potrzebujesz pomocy z Tr?udne rozmowy

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania