Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Handlowcy

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

1 dzień

Ogólne szkolenie sprzedażowe czasami przynosi więcej szkody niż pożytku. Musimy mieć pewność, że koncentrujemy się na celach sprzedażowych. Jeśli to zrobimy, możemy określić jakie zachowania sił sprzedaży są kluczowe do osiągnięcia celów..

Program zwykle służy jako punkt wyjścia przed kompleksowymi procesami rozwoju sprzedaży. Podczas szkolenia omawiamy 3 aspekty, na podstawie których każdą sytuację sprzedażową można zaklasyfikować do złożonego systemu sprzedażowego. Następnie badamy ogólne sytuacje sprzedażowe, ich skuteczność oraz czynniki które wpływają na sukces. Warsztaty stanowią podstawy do ustalenia zakresu niezbędnych czynników i brakujących obszarów wymagających rozwoju.

Podczas szkolenia uczestnicy definiują wszystkie spotkania sprzedażowe, charakterystyczne dla ich organizacji i zapoznają się ze znaczeniem sytuacji w oparciu o model sprzedaży sytuacyjnej. Poznają zachowania sprzedażowe prowadzące do sukcesu, niezbędne umiejętności i obszary wymagające rozwoju. Ponadto uczestnicy uświadamiają sobie różne oczekiwania klientów, rozumieją w jaki sposób można identyfikować ukryte potrzeby klientów i jakie techniki zastosować aby przekroczyć klientów.

Cele szkolenia

  • identyfikacja spotkań sprzedażowych
  • nadawanie priorytetów sytuacjom sprzedażowym
  • definiowanie oczekiwań klientów
  • projektowanie procesu sprzedaży
  • rozumienie klientów

Tematy

  • Oczekiwania klientów
  • Ustalanie priorytetów
  • Projektowanie procesu sprzedaży

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania