Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Handlowcy
  • Personel wsparcia technicznego
  • Menedżerowie sprzedaży

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

Sprzedaż & Obsługa klienta
  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Czy tak naprawdę wiemy dlaczego jeden handlowiec ma lepsze wyniki od drugiego? Co zwiększa wydajność handlowca?

Bardzo często stosowane od dłuższego czasu, utrwalone wzorce zachowań utrudniają ich pracę. W wielu przypadkach handlowcy nawet nie zdają sobie z sprawy z ich złych nawyków. Motywacja to za mało, aby zostać dobrym handlowcem trzeba znać także proces sprzedaży i metody.

Proces sprzedaży konsultacyjnej to starannie zaprojektowane, świadome podejście do sprzedaży skupiające się na oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wspiera handlowców także w procesach negocjacyjnych z klientem. Jeśli klient ufa handlowcowi, który może mu sprzedać produkt całkowicie spełniający jego oczekiwania i potrzeby, nie ma wtedy żadnych barier.

Consultative sales process

Szkolenie wyjaśnia specyficzne dla tego rynku i klienta fazy procesu sprzedaży, cele i idealne zachowania handlowca na każdym etapie sprzedaży, w zależności od oczekiwań i zachowania klienta. Dzięki praktycznemu podejściu i ćwiczeniom sytuacyjnym dopasowanym do [firmy], uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać spotkaniem sprzedażowym z klientem, koncentrując się na długofalowej relacji win-win.

Cele szkolenia

  • postępowanie zgodnie z procesem sprzedaży konsultacyjnej dostosowanym do potrzeb
  • przygotowanie się i odpowiednie prowadzenie rozmów telefonicznych
  • dostosowanie się do zachowania klienta i zbudowanie zaufania do siebie oraz produktów/usług
  • zadawanie właściwych pytań aby poznać potrzeby klienta
  • prezentacja produktów/usług w przekonywujący sposób
  • reagowanie na zastrzeżenia i finalizacja umów

Tematy

  • proces sprzedaży konsultacyjnej, idealne zachowanie handlowca podczas każdego etapu
  • świadome przygotowanie: budowanie wiarygodności i zaufania przed spotkaniem
  • typologia DDS – unikatowy system zorientowany na klienta
  • motywy zakupu i jak je odkryć
  • zalety spersonalizowanych produktów
  • pozbywanie się barier sprzedaży, rozpatrywanie skarg i obaw
  • domykanie transakcji i dalsze działania

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania