Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

  • Managerowie średniego szczebla
  • Talenty

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

Nauka oparta na grach
  • Szkolenia oparte na grach

Kurs oferuje zgrywalizowany rozwój przywódczy, który angażuje liderów w historię odnoszącego sukcesy Amundsena, pozwalając im grać, bawić się i rozwijać jednocześnie.

Często trudno jest utrzymać entuzjazm managerów, którzy uczestniczyli już w wielu szkoleniach. Mogą łatwo stracić otwartość i chęć udziału w kolejnym. Ponadto talenty pokolenia Y mają zupełnie inny styl nauki, preferują bardziej praktyczne, angażującej zabawowe metody. Potrzebują inspirującego i angażującego środowiska aby nauczyć się czegoś nowego.

Szklenie zostało zaprojektowane w taki sposób, że oferuje emocje i zabawę ale jednocześnie pozwala uczestnikom uczyć się i stosować nowe metody i skuteczne umiejętności przywódcze. Inspirujemy managerów historią odnoszącego sukcesy lidera i jego zespołu, którzy byli w stanie osiągnąć sukces w bezlitosnych okolicznościach dzięki doskonałej strategii i przygotowaniu, chęci podejmowania ryzyka, dobremu przywództwu a także koncentracji na głównym celu. Wyzwania, którym czoła stawiał zespół Amundsena połączymy z realiami świata biznesu i codziennymi wyzwaniami uczestników.

Program jest w pełni dostosowany do potrzeb edukacyjnych uczestników. Sugerujemy wybór 2 tematów z obszaru przywództwa, takich jak ustalanie celów, motywacja, udzielanie informacji zwrotnej itp. Po wyborze DEVELOR modeluje szkolenie tak aby skupić się na ćwiczeniu wybranych umiejętności podczas gry.

Cele szkolenia

  • określić znaczenie umiejętności przywódczych
  • wykorzystywać umiejętności przywódcze do osiągania celów zespołu
  • opanować wybrane kompetencje

Tematy

I. Wizja i wyznaczanie celów

  • Strategia i myślenie strategiczne: Myślenie analityczne, ustalanie priorytetów, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji
  • Planowanie zasobów
  • Prezentacja strategii

II. Wykonanie

  • Style przywództwa
  • Zarządzanie konfliktem
  • Efektywne spotkania
  • Delegowanie zadań
  • Argumentacja
  • Feedback
  • Współpraca

III. Ewaluacja

  • Nagrody i uznanie
  • Uczenie się na błędach
  • Wymiana najlepszych praktyk
  • Zrównoważona zmiana Plan działania

Potrzebujesz pomocy z Przywództwo inspirowane historią Amundsena?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania

Related articles